@ Esmee; haha ja zelf geef ik niet echt tutorials. Wel heb ik eens op mn school een presentatie gegeven over photoshop, wat je er mee kunt en vooral hoe je dat doet. Men was toen wel onder de indruk, zeer tof om te doen

. Op het web staan inderdaad VEEL tutorials, die je op weg kunnen helpen. Verder moet je je eigen creatieve geest te werk laten gaan

.
@ ccc; Haha ik begrijp je opmerking, ik heb ook liever een strakke achtergrond met landschappen enzo. Toch bedankt voor je reactie !
@ dondanielo; Om eerlijk te zijn heeft me dit 5 a 6 uurtjes gekost om dit in elkaar te zetten

@ b-shock; Ik heb zelf geen idee wie dit soort concepten nog meer maakt, je zult wat vaker mijn werk moeten checken denk ik haha !

@ jannickv; Het werdt inderdaad wel tijd dat klopt, heb het alleen erg druk gehad met mn studie af te ronden (welke ik overigens versneld heb kunnen afronden omdat het zo goed ging en nu dus geslaagd ben

. De link met DJR was in eerste ook niet het opzet van het concept, wilde gewoon een dik concept neerzetten en vervolgens op shirt laten drukken. Deze wilde ik met jullie delen dus vandaar dat ik hem hier post

. haha grappig om te horen dat je al mn werk bewaard, alleeen heb ik in de tijd niet stilgezeten ,en nog veel meer ontwerpen gebouwd!
algemeen;
Ja over het feit dat een stoere R&B gekleede gozer met bloementjes wordt gecombineerd.. Dat heeft meer een kwestie met smaak te maken denk ik. Ik vond het perfect bij elkaar passen, gelet op kleur, stijl van de foto en de sfeer die ik er aan mee wilde geven. Wat mij betreft aardig gelukt.
Voor de geinstresseerde misschien nog wat leuke feitjes:
psd:????? ? ????? 63 layers
foto van???????? istockphoto
originele res:? 2480 x 3508 (A4)