New DJR Wallpaper - Download now (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Dalique    posted on 13-06-2009 02:46
-----UPDATE-----

Na vele reacties te hebben gelezen heb ik het concept aangepakt en in verschillende achtergrond formaten geplaatst. Hieronder een link waar je deze naar hartelust kunt downloaden.

Enjoy and share!

////www.djresource.eu/Downloads/info/165/DJResource-Wallpaper--Jump-/
User edit by Dalique on 19-06-2009 @ 13:47:46 (100%)

What do you think about New DJR Wallpaper - Download now ??

Vote :   

Ridalio    posted on 13-06-2009 03:46
Ik vind hem er echt super vet uitzien!!
LouisCasper    posted on 13-06-2009 10:27
Poster: Ridalio

Hier sluit ik me volledig bij aan! Alleen is het niet echt een maat voor een bureaublad achtergrond
http://www.louiscasper.com
ThijsG    posted on 13-06-2009 10:37
Hij is idd echt supervet maar te lang als achtergrond bij mij en dan wordt-ie ook onscherp. Maargoed hijs wel vet zo met alles aan de zijkanten opgevuld met wit. Ik was namelijk al op zoek naar een achtergrond.
justjustin    posted on 13-06-2009 10:39
Poster: Ridalio

Agree...Photoshop Master!
Bambilaner    posted on 13-06-2009 10:53
Zeer geslaagd!?Jouw naam zal ik onthouden...
www.facebook.com/vinniebegooddj
Mathiz    posted on 13-06-2009 11:22
mega graaf alleen zie ik niet het concept: een zware kerel met bloemetjes en roosjes rond em heen . Vind het super graaf gemaakt zou het zelf nooit kunnen maar zou eerder met abstracte dingens rond de kerel werken, dat vind ik toch graver.
baath    posted on 13-06-2009 11:48
je bent het in iedergeval nog niet verleerd Winking my eye
ziet er weer strak uit Happy, laughing
ThijsG    posted on 13-06-2009 12:34
Poster: matezo
mega graaf alleen zie ik niet het concept: een zware kerel met bloemetjes en roosjes rond em heen . Vind het super graaf gemaakt zou het zelf nooit kunnen maar zou eerder met abstracte dingens rond de kerel werken, dat vind ik toch graver.

Het slaat idd allemaal lekker nergens op maar toch vind ik het wel echt heel vet!
Dalique    posted on 13-06-2009 13:29
aller eerst bedankt voor alle reacties die geplaatst zijn (en nog geplaatst zullen gaan worden?)

De afbeelding is inderdaad in dit opzet te langwerpig voor een achtergrond, ik wil deze dan ook gaan aanpassen (als deze echt in de smaak valt, wat ik nu wel een beetje proef..) naar een voledige achtergrond resolutie met het concept in het midden gecentreerd (denk aan 1024 x 768 e.d...)

tnks for the support! Thumbs Up
ThijsG    posted on 13-06-2009 14:42
kan er dan ok meteen een van 1920 x 1200 bij?:p
Dj_Fantasy    posted on 13-06-2009 14:54
Dat het op niets trekt vindt ik zeker ZEVER!
@ ThijsG & Matezo: Als je de vorige achtergronden hebt gezien van Dalique dan weet je ook dat alle achtergronden van DJR zo zijn! Ze staan nog in de downloadsectie als je ze eens wilt zien.
Vindt dat deze helemaal te gek is! enkel dan nog in 1024 x 768 makenWinking my eye
dj2dj.nl
Bambilaner    posted on 13-06-2009 17:40
Poster: Dj_Fantasy
Dat het op niets trekt vindt ik zeker ZEVER!
@ ThijsG & Matezo: Als je de vorige achtergronden hebt gezien van Dalique dan weet je ook dat alle achtergronden van DJR zo zijn! Ze staan nog in de downloadsectie als je ze eens wilt zien.
Vindt dat deze helemaal te gek is! enkel dan nog in 1024 x 768 makenWinking my eye

Kleine nuance: op niets slaan =/= op niets trekken
www.facebook.com/vinniebegooddj
Esmee    posted on 13-06-2009 17:44
wow vet :O
ik heb m als achtergrond ingesteld van mn bureaublad!

voor dit soort dingen zou ik nog wel eens een cursusje photshop willen
echt mooi is het Winking my eye
Mathiz    posted on 13-06-2009 18:05
@ dj fantasy haha ik vind het ook zever dat het op niets trekt maar dat de combinatie van bloemetjes en rapper op niets slaan vind ik geen zever
ccc    posted on 13-06-2009 18:32
Ik begrijp nog steeds niet hoe mensen zoiets kunnen maken.
Hardstikke vet. Cool

Ik ga em niet als achtegrond gebruiken. Ik heb niet graag personen of dingen op men achtergrond. Alleen landschappen.
Esmee    posted on 13-06-2009 19:14
oja heb je toevallig ook tutorials ofzo?
of weet je een tutorial van iemand anders hoe je zoiets kunt maken?
nogmaals mooi gedaan Winking my eye
dondanielo    posted on 13-06-2009 20:11
Poster: Esmee

google gewoon ff onder "photoshop tutorials"dan vind je sites waar je alles van a tot z kan nalezen.

maar @ dalique

gvd joh! ik kijk mijn ogen eruit Smileindeed super nice gedaan, dat moet je wat tijd gekost hebben Cool
Winston    posted on 13-06-2009 20:25
Heel cool. Alleen niet mijn stijl om zoiets als BG te zetten.
Tic Toc
RoyBeware    posted on 13-06-2009 21:18
Heel mooi gedaan hoor, doe het je niet na, maar niet mijn stijl achtergrond sorry.
Maar wel knap hoor :D ga zo door :D
Mixt-Ape    posted on 13-06-2009 21:21
Woooow! Echt heel mooi gemaakt!!
b-shock    posted on 13-06-2009 22:38
Wie heeft nogmeer van dit soort afbeeldingen? :o die zijn echt Relax!
timmy90    posted on 13-06-2009 22:42
das nog vet ook!
vindt het wel iets hebbe hoor!
jannickv    posted on 14-06-2009 01:35
Poster: Esmee

denk niet dat hij tutorials heeft xD maar hij heeft mij wel priv? photoshop uitleg gegeven :D en kijk wat er van mij is geworden Cool

Nee ff serieus :o Ramon je bent nog altijd evengoed! zoniet nog beter (vast wel :p) weer een mooie creatie van je Maar.... er is een maar :p ik zie de link tussen DJ/DjResource niet.... (buiten dat piepkleine logotje) :p

hoe staat het met aftereffects? daar was je toch ook me begonnen? (ik heb me ondertussen eens op C4D gegooit :p)

edit: dit zin de vorige werken van dalique (klikken = downloaden)

btw dalique als ik dit zie was het wel eens tijd voor een nieuwe ^^ ik heb al veel mooiere dingen van je gezien (ik heb hier zelf een mapje met al je ontwerpen ^^ lekker inspirerend)
User edit by jannickv on 14-06-2009 @ 01:49:35 (39%)
Dalique    posted on 14-06-2009 10:49
@ Esmee; haha ja zelf geef ik niet echt tutorials. Wel heb ik eens op mn school een presentatie gegeven over photoshop, wat je er mee kunt en vooral hoe je dat doet. Men was toen wel onder de indruk, zeer tof om te doen Happy, laughing. Op het web staan inderdaad VEEL tutorials, die je op weg kunnen helpen. Verder moet je je eigen creatieve geest te werk laten gaan Thumbs Up.

@ ccc; Haha ik begrijp je opmerking, ik heb ook liever een strakke achtergrond met landschappen enzo. Toch bedankt voor je reactie !

@ dondanielo; Om eerlijk te zijn heeft me dit 5 a 6 uurtjes gekost om dit in elkaar te zetten Cool

@ b-shock; Ik heb zelf geen idee wie dit soort concepten nog meer maakt, je zult wat vaker mijn werk moeten checken denk ik haha !Cool

@ jannickv; Het werdt inderdaad wel tijd dat klopt, heb het alleen erg druk gehad met mn studie af te ronden (welke ik overigens versneld heb kunnen afronden omdat het zo goed ging en nu dus geslaagd benCool. De link met DJR was in eerste ook niet het opzet van het concept, wilde gewoon een dik concept neerzetten en vervolgens op shirt laten drukken. Deze wilde ik met jullie delen dus vandaar dat ik hem hier post Smile. haha grappig om te horen dat je al mn werk bewaard, alleeen heb ik in de tijd niet stilgezeten ,en nog veel meer ontwerpen gebouwd!

algemeen;
Ja over het feit dat een stoere R&B gekleede gozer met bloementjes wordt gecombineerd.. Dat heeft meer een kwestie met smaak te maken denk ik. Ik vond het perfect bij elkaar passen, gelet op kleur, stijl van de foto en de sfeer die ik er aan mee wilde geven. Wat mij betreft aardig gelukt.

Voor de geinstresseerde misschien nog wat leuke feitjes:

psd:????? ? ????? 63 layers
foto van???????? istockphoto
originele res:? 2480 x 3508 (A4)
Saskia    posted on 14-06-2009 10:59
moooooooooooi!

382 Users online: 291 Guests (91 Unknown)
Pages generated today : 39.370
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.732.761