Kan nergens draaien! (3/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

stefanpro    posted on 12-06-2009 12:48
hey mensen, ik ben stefan, ik draai inmiddels 4 jaar met cds en mijn probleem is dat ik aleen nog maar wat bij vrienden heb gedraait, ik heb ook een radioshow op trance.fm, krijg ik altijd zeer positieve reacties, ik draai techno,house,deep house en progressive house en dat alles met een funky tintje.?ik hoop dat?iemand mij aan een (vaste) draaiplek zou kunnen helpen.ik woon in omgeving Groningen.?

What do you think about Kan nergens draaien! ??

Vote :   

JollyJunkie    posted on 23-11-2009 22:02
Poster: djdolivieira

Ben ik het niet met je eens. Dat komt de house alleen maar tengoede. Kwilteits house komt weer een beetje naar boven, Vocale?met mooie melodieen en goede Deep en Tech house, en dat ge Bounce, Electro, Fidget & Jackin gaat weer een beetje weg. ?Uitgemolken.

Ik waardeer je opmerking helemaal niet, Electro is namelijk een totaal ander genre dan House, kan je helemaal niet vergelijken, en wat jij bedoelt is ook helemaal geen Electro (denk ik dan, als je even een voorbeeld geeft dan weet ik het zeker Happy, laughing).
dp_    posted on 23-11-2009 22:06
Dat geld voor alle stijlen wel,

Jumpstyle is korte tijd erg commercieel geweest en de commerciele jumpstyle is inmiddels dood, maar jumpstyle bestaat nog steeds en is weer underground. Ik hou zelf erg van hardstyle en merk dat de muziek ook 'minder' wordt. Steeds meer beginnende dj's hebben een soort kokervisie waardoor veel 'inteel' onstaat om het zo maar te zeggen. Ik bedoel hier mee dat de muziek allemaal op een zelfde manier is opgebouwd en alles gaat op elkaar lijken. Over een tijdje zal de hype wel over zijn hoogtepunt heen zijn en blijft er weer een underground scene achter. Je ziet nu ook al steeds meer producers die een ander geluid laten horen!
Dolivieira    posted on 23-11-2009 22:12
Poster: JollyJunkie

Ik waardeer je opmerking helemaal niet, Electro is namelijk een totaal ander genre dan House, kan je helemaal niet vergelijken, en wat jij bedoelt is ook helemaal geen Electro (denk ik dan, als je even een voorbeeld geeft dan weet ik het zeker Happy, laughing).

Ik bedoel ook die electro house als je het goed leest.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
JollyJunkie    posted on 23-11-2009 22:15
Er staat toch echt Electro hoor.
Dolivieira    posted on 23-11-2009 22:17
Ja maar ik bedoel niet de electro die jij bedoeld. hebt het veranderd.?Om misverstanden te verkomen. ?
User edit by Dolivieira on 23-11-2009 @ 22:19:57 (100%)
JollyJunkie    posted on 23-11-2009 22:20
Oke, misverstand Happy, laughing
Dolivieira    posted on 23-11-2009 22:23
Nee die electro die jij bedoel dat is een hele andere style. Zoals de jongens van Clonerecords. Ja dat is andere koek. Moet je van houden. ik vind het wel tof. Of zoals Dr Eletroluv kan draaien. ja datis gaaf.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

152 Users online: 21 Guests (131 Unknown)
Pages generated today : 58.025
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.794.540