Poster: Luni-B
iemand van het dorp is nu 1.5 jaar dj/producer met 1 muziek stijl. en staat 20 nov op Ohstyle de spelen tussen Angerfist , Dj Rude , dj Pedroh , Dr Punk etc. dus heb je echt iets wat andere niet hebben kom je er wel denk ik !. ik ken hem een beetje hij heeft redelijk wat eigen tracks gemaakt denk dat dat ook veel helpt. en connecties op doen is denk ik ook een noodzaak.
ik ken hem een beetje hij heeft redelijk wat eigen tracks gemaakt denk dat dat ook veel helpt. en connecties op doen is denk ik ook een noodzaak.
Poster: djjw
Natuurlijk zijn er dagen dat je geboekt word ookal draai je 1 stijl, en produceren helpt er ook
aan mee natuurlijk, als je je tracks in omgeving goed verspreid/promoot ben je goed bezig!
Nadeel is wel dat je allround moet draaien, hoewel dat voor mij eigenlijk geen nadeel is
want ik wil alleen allround draaien eigenlijk...
Hoewel soms een lekker house setje ook lekker is natuurlijk!
Tja kijk zou ik idd all round gaan draaien heb ik meer kans om te draaien. maar ofdat ik dan het draaien nog net zo leuk vind als nu is dan de vraag.
Jah das ook niks he !
heb het gedaan om vrienden feestjes toen ik me eerste setje kreeg. heb toch bewust gekozen voor de Hard scenebij mij gaat het er zowiezo om dat ik er lol in heb.
Poster: RemcoV
Omdat, je als allrounder makkelijker aan de bak komt. Simpelweg omdat je meer muziekstijlen kunt draaien.
Speltip 146: Spreid je winkansen
Poster: Tomazos
nej toch,
zijn er dan toch mensen die het eindelijk snappen ipv ALLEEN die simpele 128 bpm house plaatjes draaien..
nej toch,
zijn er dan toch mensen die het eindelijk snappen ipv ALLEEN die simpele 128 bpm house plaatjes draaien..
151 bpm knalle !!
is idd ook weleens lekker:D,
house = minder aan het worden (naar mijn mening), dus dj's die zich alleen op house focussen graven hun eigen graf.. net zoals in dertijd met dat Jumpen.. zijn paar gasten die leuk hebben verdiend, en nu thuis zitten.
house = minder aan het worden (naar mijn mening),
house = minder aan het worden (naar mijn mening), dus dj's die zich alleen op house focussen graven hun eigen graf.. net zoals in dertijd met dat Jumpen.. zijn paar gasten die leuk hebben verdiend, en nu thuis zitten.
Poster: Ashley
Ik vind niet dat je House kunt vergelijken met Jumpstyle. Jumpstyle was echt een hype. House is al jaren in de running en ik denk niet dat zoiets ineens gaat uitsterven zoals toendertijd met jumpstyle is gebeurd.
al ben ik wel van mening dat de house muziek wel zal blijven staan,
maar het nu minder aan het trekken is bij 16/17/18 jarige uitgaans publiek.. die hebben dat wel gehad/gezien