Poster: stefanpro
... ik hoop dat?iemand mij aan een (vaste) draaiplek zou kunnen helpen....
niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd, en als je al 4 jaar draait zou ik wel eens in een club willen draaien, en btw er zijn hier genoeg mensen die wel een plek hebben om te draaien!
Poster: Stefjuuhbinnen komen met: h? mag ik hier n uurtje draaien werkt volgens mij ook niet.. aangezien ze niet willen dat een of andere vage gast daar gaat draaien terwijl ze niet eens weten wat ie kan.
Draai inderdaad gratis, of voor een klein bedrag tot ze je echt gaan vragen! Binnenkomen met Hoi! Ik kan draaien, 1 uurtje kost je 100 euro werkt niet echt....
(Eerder echt niet...)
niet geschoten is altijd mis zeg ik altijd, en als je al 4 jaar draait zou ik wel eens in een club willen draaien, en btw er zijn hier genoeg mensen die wel een plek hebben om te draaien!
Poster: Jorrit
Ik kreeg laatst een mailtje:
"Hee, check m'n mixtape. Kan ik misschien bij je draaien?"
Dan kan je beter niet schieten?
Ik zie hier veel mensen zeggen dat je een mix moet versturen. Vergeet alleen nooit te vertellen wie je bent / wat je doet / waarom je het doet / etc etc etc. De verantwoordelijke voor de boekingen bij een concept of discotheek heeft geen reet aan je als hij/zij niet weet wat je in het verleden al hebt gedaan. Elke idioot kan een fatsoenlijke mixtape in elkaar draaien, dus op dat vlak ga je je niet onderscheiden, zorg dus dat je biografie uitsteekt en werk daaraan (dus dingen die op je 'DJ cv' goed staan, maar weinig opleveren op korte termijn, aannemen!).