Poster: Estacy
zo, dis wel appels met peren vergelijken. ff een ding duidelijk maken: dit zijn GEEN mixers. ik zou voor ong. 250 euro een EFX 500 kopen. Ik neem aan dat je een mixer hebt met send-return functie?
Poster: EstacyWelke mixer raad je dan aan?
ff iets duidelijk maken, want ik snap je post niet helemaal.Je hebt dus een laptop, een 2 kanaals mixer, een BCD, en nog een versterker met speakers. Om optimaal van je effectenbak gebruik te kunnen maken, moet je een send/return functie hebben. Daarvoor adviseer ik om het geld te gebruiken voor een nieuwe mixer. Kun je ook makkelijker uitbreiden (tabletops bijv.) maar je kan de EFX ook tussen je master out en je versterker hangen, maar dan kun je de effecten niet toewijzen per kanaal. bovendien zitten er al effecten op Traktor.
Poster: EstacyBudget... tjah... toch wel max 350 euro en met effecten, daar doe ik het dan een beetje voor?
tja, wat is je budget? hoeveel kanalen wil je? wil je op je mixer effecten?
Poster: EstacyAan tabletops heb je niks als je digitaal draait
gewoon doorsparen voor een setje tabletops! (zou ik doen) maar er zijn verder al talloze topics over 'welke mixer' En zoals Luxx al zei, verdiep je eerst ff in wat alle termen betekenen, kijk wat vids van Ellaskins (heeft mij erg geholpen) en kijk daarna verder.
Poster: Estacy
jawel,Persoonlijk heb ik nog steeds een 'autosync' idee bij digitaal draaien.?
Wat heb je?daar dan tegen?