Voorstellen: Starmack
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Starmack    posted on 11-06-2009 11:21
Beste mensen,

Ik heb de laatste tijd toch een berg nieuwe mensen voorbij zien komen dus daar kan mijn voorstel topic ook nog wel bij Happy, laughing Ik kijk stiekem al een paar weken rond en vond het nu tijd worden om actief deel te gaan nemen aan DJR.

Nou wie ben ik dan? Mijn naam is Elmer, 24 jaar, single, woon in Alkmaar en in het dagelijks leven ben ik IT consultant voor een detacheringsbureau. Sinds ik electronische muziek kan horen ben ik er verliefd op geworden. De laatste jaren met name op Trance en Progressive House. Als ik op een feest was en ik zag een DJ draaien heb ik altijd een gevoel gehad dat ik dat ook wel zou kunnen ... De mensen helemaal los zien gaan op de tunes die je draait met je eigen vleugje van muzikaliteit, geweldig! Sinds januari dit jaar ben ik dit ook actief gaan doen. Ik heb een leuke set aangeschaft en ben gewoon gaan oefenen.

Ik ben al best wel actief bezig geweest. Muziek heb ik de afgelopen jaren verzameld dus dat was geen probleem. Ik neem mixes op (ook voor eigen evaluatie), broadcast zo nu en dan via internet voor vrienden en ben ook bezig met zelf te produceren (wat ben ik nu blij met 9 jaar piano les :P)
Het is jammer dat ik nog niet een echte gig heb gehad (feestjes van vrienden tel ik niet mee) maar ik hoop dat dit snel in de pijpleiding zit. Afgelopen weekend mijn eerste masterclass gehad met een professional en dat ging geweldig. Een ontzettend leuke tijd gehad waarin ik toch fijne kneepjes heb mee kunnen pakken. Gelukkig volgen er nog een aantal vervolg sessies zodat ik het ook straks echt "kan". Winking my eye

Een foto van mijn booth volgt nog. De spullen die ik nu heb staan:
  • Denon DN-S1200 (2x) & DX-120 mixer
  • Sennheiser HD555 koptelefoon
  • Geweldige CD map van Slappa
  • Niet al te geweldige monitor speakers van behringer; MS16 --> staat op de vervang lijst
  • Midi keyboard van Fame
  • Aangeschafte software: Ableton 8, Nexus2 Synth, Mixed in Key & Platinum Notes
  • En natuurlijk een leuk werkstation
Nou ik hoop dat ik een leuke bijdrage kan leveren aan dit forum en de DJ community. Vraag gerust mocht je nog iets willen weten. Zijn er mensen uit de omgeving Alkmaar?
Bringing the best in Trance & Progressive

What do you think about Voorstellen: Starmack ??

Vote :   

HouseArrest    posted on 11-06-2009 11:30
Welcome @ DJ-Resource Starmack!

dJORD    posted on 11-06-2009 12:11
welkom,
leuk setje heb je ook.
grts,
jord
WalterRavensberg    posted on 11-06-2009 12:36
welkom bij de club...
draai je veel?? nog ergens in alkmaar??

succes iig.
Xtremer    posted on 11-06-2009 13:09
Welkom @ DJResource mede AlkmaarderCool
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 11-06-2009 @ 13:10:13 (3%)
niiicola    posted on 11-06-2009 13:10
WelkoM!!!
Gewoon.
Winston    posted on 11-06-2009 13:41
Hi Starmack, nice to meet. Ik ben altijd geinteresseerd in de fijne kneepjes, dus als je een tipje van de sluier kan lichten van? de master ....
Tic Toc
Starmack    posted on 11-06-2009 13:47
Poster: Xtremer
Welkom @ DJResource mede AlkmaarderCool

Haha, thx! Vet een andere Alkmaarder Cool

Nee ik draai nog niet ergens in Alkmaar of omgeving. Hopelijk kan ik de juiste mensen / kansen vinden om dat te doen Happy, laughing
Bringing the best in Trance & Progressive
User edit by Starmack on 11-06-2009 @ 13:49:07 (37%)
Tekhead    posted on 22-06-2009 00:22
Poster: Starmack

Haha, thx! Vet een andere Alkmaarder Cool

Nee ik draai nog niet ergens in Alkmaar of omgeving. Hopelijk kan ik de juiste mensen / kansen vinden om dat te doen Happy, laughing
 Demo-tjes maken en naar alle uitbaters sturen, mss reageert iemand met een voorstel. Suc6
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Convert    posted on 14-07-2009 15:23
Welkom
Flexii    posted on 14-07-2009 15:24
Welkom bij DJResourceWinking my eye
Mixt-Ape    posted on 14-07-2009 17:02
Welkom!!!
Estacy    posted on 14-07-2009 17:08
welcome @ DJR!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

218 Users online: 58 Guests (160 Unknown)
Pages generated today : 10.374
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.484.147