Omdat het hier de gewoonte is dat iedereen zich voorstelt, ga ik dat ook maar eens doen he! Mijn naam is Dylan De Paepe, alias LaMont! Ik draai ongeveer al 3 jaar (dus ben rond mijn 18 jaar begonnen), heb al veel ervaring opgedaan op feesten, fuiven, kleine dancings, ...
Mijn genre ,is House, electro club en dance! Maar heb zoveel cd's thuis, dat ik ver alle genres kan draaien (dit dankzij mijn vader die nog cd's verkocht op de markt)!
Ziezo, als je meer wilt weten over mij, moet je het maar vragen!
Grtz Dylan
What do you think about Ook eens voorstellen! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.935 days. Post CommentThat would be 197.8 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...