Poster: Bartjens
Misschien kun je eens kijken naar 2 stuks?JB-Systems The Winner II. Heb ze zelf ook gehad en bevielen mij erg goed.?Zijn mooie snelle scanners met een behoorlijk vermogen.Als je scanners uit de verhuur neemt zou ik erg goed oppassen dat er geen verborgen gebreken in de machientjes zitten.Vaak wordt er niet zo zuinig met verhuur spul omgegaan. (Of bedoel je dat met nazicht?)En de prijs vind ik eerlijk gezegd ook wel aan de hoge kant. De SCX 500 kosten nieuw 310,- p/s. Kun je beter even 100,- erbij leggen en nieuwe kopen.Hoop dat je er wat aan hebt, succes.
Poster: timmy90
ja ze gaan terug naar martin verdeler voor een volledig onderhoudt, nieuwe spiegel, lamp...
thanx al!
Poster: Yorick
Martin T-REX zijn ook leuke scans voor ze geld,,Zag ze laatst hangen en vind het best leuke dingen om te zien!
Poster: Bartjens
Dan is het misschien wel interessant, maar wellicht kun je nog wat van de prijs aflullen :PIk zat net zelf nog even verder te kijken. Welke ook nog wel de moeite zijn, zijn de?Aztek DJ Robo MKII als ik op de reacties die ik lees afga.Zelf geen ervaring mee, misschien een andere member wel?
Poster: WalterRavensberg
Martin Mania SCX500. 289 p/s geeft met z'n 150Watt halogeen lamp net zoveel licht als een gemiddelde scanner met een 150W halogeen lamp.
Poster: Dj_Fantasy
Een goed tip, zoek uit naar scans met LED lampen ipv halogeen.Stage-line heeft een maar scanners met LED lampen, en dit kan je nogal grote kosten qua nieuwe lampen besparen!
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.