Beste DJR members, ik ben zomaar het DJR forum in komen vallen, ik zal me alsnog even voorstellen: Ik ben Tiemen, 16 jaar en woon in Boxmeer en zit in Nijmegen op school. Ik heb op mijn 12e verjaardag een mixer gekregen vanwege grote belangstelling daarnaar, helaas door gebrek aan geld heb ik pas een jaar geleden table tops aangeschaft, en ben nu ook net begonnen met draaitafels. Ik draai dus een jaar voluit, dus ongeveer 2 uur per dag. Het afgelopen jaar heb ik een dj meubel gemaakt voor een eind werkstuk van school, naarnaast hield ik het over de dj, met het onderzoeken daarvan ben ik veel dingen tegengekomen die ik ook aan andere wil vertellen, daarom ben ik ook lid geworden van DJR, en natuurlijk ook omdat er hele interessante topics op deze site zitten.
Groetjes Tiemen
User edit by Tiemen on 10-06-2009 @ 16:06:39 (100%)
What do you think about Voorstellen: Tiemen ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
No new postings for 5.950 days. Post CommentThat would be 198.3 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.