mijn koptelefoon is laatst overleden en nu wil ik een nieuwe, ik heb een aanbod gekregen van deze koptelefoon SYNQ HPS-2 Headphone Dus mijn vraag iemand ervaring met deze koptelefoon?
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
What do you think about SYNQ HPS-2 Headphone ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ik heb hem zelf wel een paar keer opgehad, vind hem zelf niet zo fijn zitten. Klank is wel OK, maar niks speciaals. Wel een goede HP voor de prijs hoor!
Ik heb m hier nog liggen. Ik vind de geluidskwaliteit erg goed voor zn prijs.
Verder vind ik m zelf niet eens zo slecht zitten.
Heb nu een Technis RP-DH1200, vooral voor de looks en voor de goed kwaliteit @ hoog volume.
Die zit trouwens wel stevig op je hoofd...
Voor die prijs is het geluid inderdaad best wel goed en ook een mooie bassweergave. Ik heb hem weer verkocht omdat ik hem te lomp, en te fragile... kleine dingetjes die zeer breekbaar zijn. Maar als hij op je hoofd staat zit hij best wel lekker
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.