Beste DJR's,
Na al een tijdje op het forum te zitten en af en toe ook eens een post te plaatsen zal ik mezelf eens voorstellen.
Tonniej staat voor Tony, zo heet ik in het dagelijks leven. Ben 21 jaar en student in de techniek. Ik ben nu 8 maanden bezig het meester maken van het DJ'en, en doe dit op
mijn Pioneer 400 set met RHP-10 op mijn slaapkamer. Heb de set na lang wikken en wegen aangeschaft omdat het toch een kostbare investering is, maar achteraf elke euro waard is.?Tot nu toe al twee keer een drive-in geregeld wat erg succesvol was.
Ben ooit eens begonnen op 14-jarige leeftijd met het regelen van drive-ins op basisscholen, voor alle groepen die het maar wilden voornamelijk verjaardagen of als de school zelf wat te vieren had. Dit was met een Skytec set waar je gewoon beetje getimed op play ramde en dan de crossfader zijn werk liet doen. Niets wat echt met DJ'en te maken had.
Waar wil ik heen, daar waar elke DJ natuurlijk wil, in een club je eigen genre draaien. Wat ik draai is voornamelijk House, Club en af en toe Trance erachteraan.
Heb ook al een
Mixje hier op het forum geplaatst, dus dan kunnen jullie mijn skills tot nu beoordelen.
Grtz Tonniej