Poster: Laidback
ik zou voor de HTC Touch Pro II gaan.. veel vetter..al is de Iphone fijner en er zit geen Windhoos op.. +veel kudos voor alles zonder windows!
Poster: Laidback
ik zou voor de HTC Touch Pro II gaan.. veel vetter..al is de Iphone fijner en er zit geen Windhoos op.. +veel kudos voor alles zonder windows!
ik snap echt niet dat mensen nog steeds een windows mobile willen?kopen.
nu er iphone os 3.0 is.
koop je een telefoon met een touchscreen moet je gaan werken met een pennetje
ken je zelfs dan beter gaan voor android of web os.
Poster: Stagiar
Ik heb nu 'n 3G, weet iemand wat 't me kost als ik bij T-Mobile zelf een 3Gs ga bestellen?
Poster: Stagiart-mobile gaat ze niet los verkopen dus moet je naar belgie en hou rekening met 600 a 700?
Ik heb nu 'n 3G, weet iemand wat 't me kost als ik bij T-Mobile zelf een 3Gs ga bestellen?
Poster: Prozei
t-mobile gaat ze niet los verkopen dus moet je naar belgie en hou rekening met 600 a 700?
En dat alleen voor een camera functie en voicecontrol.
De meeste functies krijg je ook op de 3g voor dat geld heb je een paar camcordes die mooiere video's maken
Het gaat me meer om het snellere internet
Maar goed, ik houd 't maar lekker bij m'n 3G zo
Het gaat me meer om het snellere internet
Maar goed, ik houd 't maar lekker bij m'n 3G zo
Poster: justjustin
Het compas is ook ideaal voor navigatie...en aangezien de tomtom app klaar ligt...
Poster: ccc
Ik moet een nieuwe abbonement nemen aangezien, mijn rekening alweer hoog was. (90euro)
En de ING heeft nu een aardige actie.
Alleen twijfel ik nog of ik voor een Iphone zou gaan of niet.
Zijn er leden die de 3GS hebben en hoe bevalt ie?
Of moet ik de Iphone niet nemen om welke reden dan ook?
Poster: ccc
Wat zijn jullie ervaringen met de batterij duur?