Poster: baath
iphone boeid me weinig :P
ga liever voor zo een nieuwe mac
Poster: Abram
Ik ga zeker Tomtom kopen voor m'n 3G iPhone zodra het beschikbaar is. Is toch even wat relaxter om met een apparaat de muziek, telefoon en GPS te regelen in de auto :DHet leuke is ook dat je producten uit de AppStore op verschillende toestellen mag gebruiken zonder het meerdere keren te moeten kopen. Gezien er momenteel al 2 iPhone's in huis zijn en de derde er al aan gaat komen... is dat wel even fijn voor de kosten :D
Poster: Iljahelemaal mee eens. denk alleen niet dat de 3gs het waard is om te kopen als je de 3g al hebt.zoveel xtra's krijg je niet.
Betere telefoon dan iPhone moeten ze nog uitvinden, stap nooit meer over naar ander merk.?
Poster: Tonniej
Heb net een week de 3G....Hoorde al gelijk de volgende dag dat er een nieuwe opkomst is.Ben wel beetje blij dat model nog hetzelfde is. Filmen kan je met de 3G ook al, dus de camera is beter(van 2Mp naar 3Mp) en hij kan dubbel zo snel internetten. Ohw en ook in 32Gb te krijgen.
Poster: Gery
Het meest aantrekkelijke in de 3GS is de verbeterde camera met video functie, aangezien deze processen een snellere processor nodig hebben zullen deze enkel beschikbaar zijn voor de nieuwe iPhone 3GS.? Oudere iPhone 3G ga je dus nog steeds enkel maar kunnen fotograferen.
Ik ben momenteel in het bezit van een (belgische unlocked) iPhone 3G en het zal afhangen onder welke voorwaarden de nieuwe iPhone 3GS zal worden aangeboden of ik al dan niet zal overstappen.? Het zou nl rete handig zijn om tijdens het draaien door af en toe wat publiek reacties te filmen voor te verspreiden als reclame ed.. :P
Poster: Basrose
?3g verbinding blijft een 3g verbinding... dus je internetverbinding word er niet sneller op.
Poster: Prozei
3gs maakt gebruik van iets nieuwere modulatie waardoor hogere snelheden mogelijk zijn
Poster: Basrose
mm oke dan heb ik dat verkeerd begrepen
Poster: niiicola
K heb de iPhone altijd al een prachttelefoon gevonden!