Nieuwe Iphone 3Gs (1/3)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

dondanielo    posted on 08-06-2009 23:05
Apple heeft zojuist een nieuwe Iphone aangekondigt!
de Iphone 3Gs (de S staat voor speed)

hij ziet er hetzelfde uit als het oude 3g model, maar is nu als verbeterde versie met uiteraard 32gb geheugen te koop. Hij heeft nu ook een 3megapixel kamera met autofocus waar je ook videos mee kan opnemen. Aan de internetverbinding is ook gewerkt, de Iphone 3Gs is met HSDPA voorzien, waardoor je veel sneller kan surfen als eerst! er zijn nog een boel andere nieuwtjes zoals tomtom, voice control of een kompas, kijk zelf maar even Smile

New Iphone!

in zwitserland is hij vanaf 19 Juni te koop, ik ga ervoor! Cool

wat vinden jullie hiervan?

What do you think about Nieuwe Iphone 3Gs ??

Vote :   

Bouncy    posted on 08-06-2009 23:09
maak dan gelijk een topic over de nieuwe apple producten... macbooks zijn ook vernieuwd, nieuw O.S... -_-
baath    posted on 08-06-2009 23:14
iphone boeid me weinig :P
ga liever voor zo een nieuwe mac Winking my eye
LouisCasper    posted on 08-06-2009 23:20
Poster: baath
iphone boeid me weinig :P
ga liever voor zo een nieuwe mac Winking my eye

Ja ik ook! Heb m'n macbookje nu al zo'n 2 jaar en ben wel toe aan zo'n 15" macbook pro!
http://www.louiscasper.com
Abram    posted on 08-06-2009 23:53
Ik ga zeker Tomtom kopen voor m'n 3G iPhone zodra het beschikbaar is. Is toch even wat relaxter om met een apparaat de muziek, telefoon en GPS te regelen in de auto :D
Het leuke is ook dat je producten uit de AppStore op verschillende toestellen mag gebruiken zonder het meerdere keren te moeten kopen. Gezien er momenteel al 2 iPhone's in huis zijn en de derde er al aan gaat komen... is dat wel even fijn voor de kosten :D
User edit by Abram on 08-06-2009 @ 23:56:01 (100%)
Ilja    posted on 09-06-2009 00:06
Betere telefoon dan iPhone moeten ze nog uitvinden, stap nooit meer over naar ander merk.?Cool
Prozei    posted on 09-06-2009 00:12
Poster: Abram
Ik ga zeker Tomtom kopen voor m'n 3G iPhone zodra het beschikbaar is. Is toch even wat relaxter om met een apparaat de muziek, telefoon en GPS te regelen in de auto :D
Het leuke is ook dat je producten uit de AppStore op verschillende toestellen mag gebruiken zonder het meerdere keren te moeten kopen. Gezien er momenteel al 2 iPhone's in huis zijn en de derde er al aan gaat komen... is dat wel even fijn voor de kosten :D

ik denk ?niet dat?je tomtom kaarten kan?sharen met meerdere devices.
de kaarten moet je waarschijnlijk?dmv in app purchases kopen.?waardoor ze gelijk aan je device-id gekoppelt zijn. de tomtom app zelf zal vast gratis worden maar zonder kaarten kan je er niks mee en de kaarten zijn dan niet op een ander?iphone te downloaden.?
dus een beetje de zelfde?manier die tomtom nu gebruikt met het verkopen van kaarten.

Poster: Ilja
Betere telefoon dan iPhone moeten ze nog uitvinden, stap nooit meer over naar ander merk.?Cool
 helemaal mee eens. denk alleen niet dat de 3gs het waard is om te kopen als je de 3g al hebt.zoveel xtra's krijg je niet.
Mod edit by Prozei on 09-06-2009 00:15 (30%)
Tonniej    posted on 09-06-2009 07:58
Heb net een week de 3G....Hoorde al gelijk de volgende dag dat er een nieuwe opkomst is.
Ben wel beetje blij dat model nog hetzelfde is. Filmen kan je met de 3G ook al, dus de camera is beter(van 2Mp naar 3Mp) en hij kan dubbel zo snel internetten. Ohw en ook in 32Gb te krijgen.
-edit-dus niet heeel veel boeiends nieuws
User edit by Tonniej on 10-06-2009 @ 01:25:34 (14%)
Mineral    posted on 09-06-2009 09:58
Ik kan niet wachten tot in de nieuwe software pack binnen krijg (iPhone OS 3.0)!
Ik moet trouwens zeggen dat de ik de hardware verbeteringen (bij de iPhone 3G S) nou niet zo heel spetterend vind...Cool
Ik blijf dus gewoon bij mijn iPhone 3GSmile
T_G    posted on 09-06-2009 10:06
ik blijf lekker me oude 3G houden hoppa
DJ T_G | www.djtg.nl | DJ T_G
Convert    posted on 09-06-2009 15:38
En ik hou me W350i :P
Gery    posted on 09-06-2009 15:53
De 3GS past perfect binnen de afromings strategie van Apple.

Naast de 3GS blijft ook de 8GB 3G gewoon in de handel, of maw, iPhones passen voor meer mensen binnen het budget met de 3G als instap model en de 3GS als verbeterd model die vooral early adopters en technologie geinteresseerden zal aanspreken.

Het meest aantrekkelijke in de 3GS is de verbeterde camera met video functie, aangezien deze processen een snellere processor nodig hebben zullen deze enkel beschikbaar zijn voor de nieuwe iPhone 3GS.? Oudere iPhone 3G ga je dus nog steeds enkel maar kunnen fotograferen.

Ik ben momenteel in het bezit van een (belgische unlocked) iPhone 3G en het zal afhangen onder welke voorwaarden de nieuwe iPhone 3GS zal worden aangeboden of ik al dan niet zal overstappen.? Het zou nl rete handig zijn om tijdens het draaien door af en toe wat publiek reacties te filmen voor te verspreiden als reclame ed.. :P
DJ - Producer
Basrose    posted on 09-06-2009 16:03
Poster: Tonniej
Heb net een week de 3G....Hoorde al gelijk de volgende dag dat er een nieuwe opkomst is.
Ben wel beetje blij dat model nog hetzelfde is. Filmen kan je met de 3G ook al, dus de camera is beter(van 2Mp naar 3Mp) en hij kan dubbel zo snel internetten. Ohw en ook in 32Gb te krijgen.

De processor is sneller de 3g verbinding blijft een 3g verbinding... dus je internetverbinding word er niet sneller op.
Woudtje    posted on 09-06-2009 17:12
Misschien wel tijd om mijn iphone 2g te gaan inruilenCool.
-FLoriZ-    posted on 09-06-2009 17:29
Ik vind 'n Iphone niet echt een geweldige telefoon... Ben zeer tevreden met me lg cookie dus ik ga 'm niet kopen Happy, laughing
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
Luxx    posted on 09-06-2009 17:31
Poster: Gery

Het meest aantrekkelijke in de 3GS is de verbeterde camera met video functie, aangezien deze processen een snellere processor nodig hebben zullen deze enkel beschikbaar zijn voor de nieuwe iPhone 3GS.? Oudere iPhone 3G ga je dus nog steeds enkel maar kunnen fotograferen.

Ik ben momenteel in het bezit van een (belgische unlocked) iPhone 3G en het zal afhangen onder welke voorwaarden de nieuwe iPhone 3GS zal worden aangeboden of ik al dan niet zal overstappen.? Het zou nl rete handig zijn om tijdens het draaien door af en toe wat publiek reacties te filmen voor te verspreiden als reclame ed.. :P

dunno, maar ik kan gewoon met mijn 3G filmpjes opnemen met 30 fps (net zoveel als de 3gs zal gaan hebben)

ik heb ook gewoon zoom functie op mijn camera zitten.
enigste wat anders is op de nieuwe iphone is de voice functie, kompass en tomtom. maar volgens mij komen die dingen ook wel naar de 3g.

vooral als je je 3g gehackt heb kan je gewoon alle spullen van de nieuwe 3gs al erop zetten. ik heb zo al zeker anderhalf jaar de functie om te copy/pasten. beetje onzin om over te stappen dus
www.mothermusic.nl
Prozei    posted on 09-06-2009 17:32
Poster: Basrose
?3g verbinding blijft een 3g verbinding... dus je internetverbinding word er niet sneller op.

3gs maakt gebruik van iets nieuwere modulatie waardoor hogere snelheden mogelijk zijn
dj-nick    posted on 09-06-2009 17:38
Nja wacht wel even op de update voor de gewoone 3g.
Dan heb je dezelfde functies.
niiicola    posted on 09-06-2009 17:43
K heb de iPhone altijd al een prachttelefoon gevonden!
Gewoon.
Basrose    posted on 09-06-2009 17:51
Poster: Prozei

3gs maakt gebruik van iets nieuwere modulatie waardoor hogere snelheden mogelijk zijn

mm oke dan heb ik dat verkeerd begrepen
Prozei    posted on 09-06-2009 18:21
Poster: Basrose

mm oke dan heb ik dat verkeerd begrepen

maakt op zich toch niet uit omdat het bij t-mobile gelimiteerd wordt.

conclussie:?de 3gs is een snellere?iphone voor blinde mensen waarmee je kan filmen.Cool
Mod edit by Prozei on 09-06-2009 18:29 (57%)
Dolivieira    posted on 09-06-2009 19:18
Heb een HTC en ben daar te vreden mee. Ik ga liever een keer voor Ibook pro.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
-FLoriZ-    posted on 09-06-2009 19:54
Poster: niiicola
K heb de iPhone altijd al een prachttelefoon gevonden!

Ik ga nu toch anders tegen je aankijken :+
Om even te bewijzen dat de oude Iphone echt niet goed was; http://www.microsplot.com/system/files/u1/3509.jpg
RDJ 1IE-Ortofon O2-MacBook Pro 13''-Traktor Pro-EFX6:2
User edit by -FLoriZ- on 09-06-2009 @ 19:54:45 (7%)
niiicola    posted on 09-06-2009 20:00
Ik vond hem TE mooi:P
Gewoon.
Xtremer    posted on 09-06-2009 20:02
Ik zit voorlopig nog vast aan mijn 3G, vind het opzich de moeite niet waard om de 3GS te halen. Volgend jaar verloopt mijn abo en dan is er wel weer een nieuwe met nog meer en betere functiesSmile. Ik blijf hoe dan ook iPhone gebruiker, heb nog nooit zo'n stabiele en functie rijke telefoon gehadCool.
DJ: www.djxtremer.nl - Portfolio: www.patrickheiloo.nl
User edit by Xtremer on 09-06-2009 @ 20:06:31 (53%)
Vibemaster-D    posted on 09-06-2009 22:57
ik heb de Iphone 3G een dag van iemand geleent omdat mijn eigenste abbo toen bijna afliep en ik aan het kijken was voor een andere telefoon. ik heb te grote handen voor touchscreen en heb er geen geduld voor.
ben tevreden met mijn Blackberry Bold. en ik weet nu al dat mijn volgende telefoon ook een Blackberry wordt Winking my eye

195 Users online: 106 Guests (89 Unknown)
Pages generated today : 13.150
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.706.541