Nieuw forumdeel? Maestro---> Musica
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

DJ_Mama    posted on 10-09-2005 02:09
Hey dudes en (een paar) duderinnen!

Ben pas nieuw hier (en nu al heel bijdehand) en der viel mij eigenlijk wat op.

Het volgende:

Het is een mooi forum (ook internationaal, zeer goed!) met veel aandacht voor de technische kant van het alom geprijzde vak Disc-Jockey. Veel fora gaan dan ook over hoe een nieuwe mixer hier of een blitse cd-spelert daar en wat is eigenlijk beter...vinyl of cd's? ... Kortom 1 deel van de DJ en absoluut het deel waar hij niet zonder kan, immers zonder goede apparatuur kom je helemaal nergens.

Maarrrr..... Wat eigenlijk een beetje mis is de andere kant van de DJ. En je voelt hem misschien al een beetje aankomen en als je het niet voelt dan ga ik het je nu vertellen. Ik mis een apart forum over, jawel, hoe kan het ook anders: Muziek! Wat is een DJ nou zonder muziek.
Ik vind het errug leuk om orgineel voor de dag te komen als ik op een feestje aan het draaien ben. Dan is het natuurlijk onwijs vet als jij net die nieuwste release draait van DJ Maurice. Vaak kom ik aan de orgineelste nummers door met andere deejays plaatjes uit te wisselen. Maar das natuurlijk alleen van man tot man en een forum zoals dit is veel groot schaliger. Je kunt elkaar dus nieuwe titels toespelen (en ben jij dus de man met je gekste platen) en misschien kun je er nog wel over discussiëren ook. Wellicht breken er dan nog eens hete discussies uit over muzieksmaken (met smaak valt niet te twisten...). Of kunnen we een apart topic aanmaken met de beste plaat (of cd, wat jij wilt, plaat klinkt stoerder) van dit moment. Ben je nog niet overtuigd van dit geweldig nieuwe idee, stem dan nee in topic, wat nu een beetje uitgegroeid is tot een serieuze campagne.

Om het zooitje een beetje overzichtelijk te houden is het misschien handig om eerst eens je mening te verkondigen, in simpele vorm JA of NEE bovenaan je post. En dan mag je je motivatie geven. (als de mods het daar een beetje mee eens zijn)

Dus jongens (en meiden) stemmuh!!! voor dat muziek forum:

PS.   mijn stem: JA
User edit by DJ_Mama on 10-09-2005 @ 02:12:24 (8%)

What do you think about Nieuw forumdeel? Maestro---> Musica ??

Vote :   

Nvie    posted on 10-09-2005 10:31
We hebben hier zo iets als een poll functie :P Als je die nou eens gebruikt had Winking my eye

LauW    posted on 10-09-2005 10:33
Goed plan
DJ_Mama    posted on 10-09-2005 15:15
Poster: Nvie
We hebben hier zo iets als een poll functie :P Als je die nou eens gebruikt had Winking my eye

Ik had em al gespott jah, maar ik heb geen idee hoe die werkt eigenlijk. Waar kan ik uitleg vinden?
Lead    posted on 10-09-2005 15:23
Aan een bestaande topic die eenmaak gemaakt is kun je geen pol meer toevoegen, dit kun je doen door een nieuwe topic te maken en directde pull te maken.

Voeg een vraag toe
voeg de mogelijke antwoorden toe (een voor een)
Vul de topic in
Post je Poll
Let the BASS be louder
W.i.M    posted on 10-09-2005 18:21
om even ontopic verder te gaan heb ik altijd het idee dat dit geen heel nieuw forum waard is. Om een voorbeeld te noemen : "de beste plaat", dit zou volgens mij gewoon een groot topic kunnen worden in Chattalk.

Als er nu veel van dit soort topic komen dan zouden we natuurlijk een muziek forum kunnen toevoegen.

Nou weet je wat we kunnen doen, omdat er misschien toch genoeg animo voor is voegen we nu een music forum toe, en mocht dit geen kans van slagen hebben dan wordt dit forum verwijderd en de topics toegevoegd aan de andere forums.

Dus wat mij betreft : hoe gaan we het forum noemen ?
Waarom lees je dit nu eigenlijk ?
DJ_Mama    posted on 11-09-2005 02:45
Hij is er al! Wat ben ik daar blij mee!

Lead    posted on 11-09-2005 12:07
Dan kun je nu fijn vullen :D
Let the BASS be louder
Basrose    posted on 11-09-2005 20:00
k vind t wel goed id :D
Lukaz    posted on 12-09-2005 20:11
ja allemaal goed en wel..  maareh DJ_Mama je hebt nog nix gepost Winking my eye  (tip)
DJ_Mama    posted on 15-09-2005 12:10
Soms heb je het wel eens druk, hè...En soms wat minder druk (zoals vandaag)

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

276 Users online: 173 Guests (103 Unknown)
Pages generated today : 89.120
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.886.157