Ik ga een klassenfeest organiseren maar dat gaat niet lukken op het strand. Nu wil ik wel het thema beach houden maar hoe kan je dit feest dan het beste leuk maken. Ik zal deze week nog een plattegrond posten van hoe de locatie eruit ziet. Help me alsjeblieft want het feest is 19 juni!
Gewoon.
What do you think about Beach party zonder beach... help! ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Je kunt een groot doek ophangen met daarop een sunset geschilderd of met een muur van balonnen een blauwe hemel met witte wolkjes simuleren. Zomaar een gek idee
Ik zou in elk geval even met zn alle bedenken hoe jullie aan een beamer kunnen komen en aan strandspullen aangezien dat nu de besproken idee?n zijn die ook leuk zijn. Je moet aleen ntlk wel zorgen voor wat projecties op je beamer hea
We hebben ook heeeeeeeeeeeel veel hooi in de straat liggen maar ook op het speeltuintje, heeft iemand een idee hoe je dat hooi weghaalt want het speeltuintje is gras!
WAS SUPER!!! Was echt heel leuk, heeft maar 5 min. gemiezert, voor de rest is het droog gebleven! Foto's hebben we wel gemaakt maar ik heb ze zelf nog niet gezien:P Als ik ze heb upload ik ze wel
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.