Beach party zonder beach... help! (2/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 08-06-2009 20:07
Beste DJR.

Ik ga een klassenfeest organiseren maar dat gaat niet lukken op het strand. Nu wil ik wel het thema beach houden maar hoe kan je dit feest dan het beste leuk maken. Ik zal deze week nog een plattegrond posten van hoe de locatie eruit ziet.
Help me alsjeblieft want het feest is 19 juni!
Gewoon.

What do you think about Beach party zonder beach... help! ??

Vote :   

ThijsG    posted on 09-06-2009 18:44
O oke sorry:p
Maar dan hoop ik wel voor Niiicola dat daar ook mensen staan aangezien hij wel bij het feest wou zijn. Al is het ook weer veiliger voor zijn gear.
niiicola    posted on 09-06-2009 18:45
Ik ga dan gewoon mijn gear wel op de straat zetten aan de linkerkant (niet door de poort heen:P)
Gewoon.
ThijsG    posted on 09-06-2009 18:46
Dat lijkt me idd een goed idee. Aangezien je dan best wel dicht bij het feest kan staan(en je kan ook nog even 8er je both vandaan komen), je booth nog wel best veilig is en je draden ook makkelijk bij het huis kunnen komen.
niiicola    posted on 09-06-2009 19:47
Is iemand al op de naam van het nepzand gekomen anders haal ik wat zand weg van het strandje in Muiderberg!
Gewoon.
djmamo    posted on 09-06-2009 20:01
misschien kun je een stijger constructie in je tuin plaatsen en daar je dj booth in zetten, met aan de zijkant een verhoging van steigers met de speakers erop?

dan kun je er ook nog een zeil over hangen en staat het nog droog ook.
www.moonentertainment.nl
niiicola    posted on 09-06-2009 20:07
Het wordt maar een klein feestje dus veel geld gaan we niet uitbesteden
Gewoon.
djmamo    posted on 09-06-2009 20:08
Poster: niiicola
Het wordt maar een klein feestje dus veel geld gaan we niet uitbesteden

oke snap ik, maar misschien ken je iemand die op de bouw werkt?
en steiger huren is niet duur.
www.moonentertainment.nl
niiicola    posted on 09-06-2009 20:16
Beste Moderators,

Ik organiseer het feest met nog 3 andere mensen. Die zijn geen lid van deze site dus zullen jullie dit topic willen verplaatsen naar een deel waar zij het wel zien?

Gr. Nicola
Gewoon.
jannickv    posted on 09-06-2009 22:19
zand is echt duur hoor :s zeker als je er een redelijke oppervlakte wil mee vullen....

al kan je wel betonzand (zand wat ze gebruiken in beton) laten storten op je tuin voor 40 eurie per kubieke meter ---> 20 vierkante meter als je het mooi uitharkt
djjw    posted on 10-06-2009 14:24
Als je zand laat bezorgen is dat idd wel duur.

als je het zelf gaat halen betaal je ong. 15 euro p/m3 dat is iets meer als een volle gemiddelde gewone aanhanger.
jannickv    posted on 10-06-2009 14:42
maar denk niet dat je daarna nog gras hebt (a)
OneSixty    posted on 10-06-2009 14:59
Zand lijkt mij echt het domste dat je kan doen, wie gaat die zooi opruimen?
Bambilaner    posted on 10-06-2009 15:58
Poster: Lightzone
Zand lijkt mij echt het domste dat je kan doen, wie gaat die zooi opruimen?

Zand in je tuin is inderdaad een dom idee, je graszal voor eeuwig verknoeid zijn (of toch voor lang)
Zand op straat is niet echt een groot probleem denk ik. In het jeugdhuis bij ons wordt er ook elk jaar een beachparty gegeven, en dan? gooit men zelfs een paar m? zand binnen op de vloer... Gewoon achteraf uitscheppen en opvegen, is wel wat werk, maar je moet er iets voor over hebben.

Ik hoop voor jou dat je dat al op een akkoordje hebt gegooid met je gemeente- /stadsbestuur? Want een feestje op straat mag niet iedereen zomaar geven (in Begi? toch niet)...

Ook een tip: als je zand gooit: dek de riolen af... Anders ben jij misschien de oorzaak als bij de eerstvolgende stortbui de straat blank staat...
www.facebook.com/vinniebegooddj
niiicola    posted on 10-06-2009 17:37
Het zand mag niet van m'n ouders Unhappy dus dat wordt niks...
Gewoon.
Nvie    posted on 10-06-2009 17:51
Ga bij jezelf en je klasgenootjes is te rade:?
1) Wat versta je onder beach party?
2) Welke elementen komen daarin voor?
3) Hoe kan ik de sfeer met licht, kleur en decor nabootsen?
Kortom: brainstormen! Gewoon met een groep vrienden om de tafel gaan zitten, schrijf alle idee?n op, kijk wat re?el is en wat niet. Kijk wat je kunt voor elkaar kunt krijgen.?
Persoonlijk denk ik dat je met wat PAR-lampen met geel, blauwe en groene filters (niet standaard kleuren pakken, zoek leuke combinaties in een Lee Swatchbook oid), wat pinspots, parasolletjes en je booth onder een soort marktkraam met een dak bedekt met van die stro matten al een heel eind komt!
Mod edit by Nvie on 10-06-2009 17:51 (2%)
niiicola    posted on 10-06-2009 21:05
daniellew heeft zich net geregistreerd voor dit topic... dus daarom kan zij ook soms gaan reageren! Zij organiseert samen met mij dit feest!
Gewoon.
User edit by niiicola on 10-06-2009 @ 21:07:06 (43%)
Winston    posted on 10-06-2009 21:07
Nou dan welkom daniellew. Maar wordt de party overdag of 's avonds gehouden?
Tic Toc
niiicola    posted on 10-06-2009 21:11
's avonds van 19.30 tot 23.30 maar we gaan beginnen met opbouwen om 15.00 en we zijn ong klaar met afbouwen om 00.30
Gewoon.
daniellew    posted on 10-06-2009 21:11
Poster: Winston
Nou dan welkom daniellew. Maar wordt de party overdag of 's avonds gehouden?

s'avonds
niiicola    posted on 10-06-2009 21:12
Haha je eerste post = s'avonds

:P
Gewoon.
daniellew    posted on 10-06-2009 21:12
Poster: Nvie
Ga bij jezelf en je klasgenootjes is te rade:
Kortom: brainstormen! Gewoon met een groep vrienden om de tafel gaan zitten, schrijf alle idee?n op, kijk wat re?el is en wat niet. Kijk wat je kunt voor elkaar kunt krijgen.
Persoonlijk denk ik dat je met wat PAR-lampen met geel, blauwe en groene filters (niet standaard kleuren pakken, zoek leuke combinaties in een Lee Swatchbook oid), wat pinspots, parasolletjes en je booth onder een soort marktkraam met een dak bedekt met van die stro matten al een heel eind komt!

1) Strandkleding, zomerse atributen
2) Strandkleding, zomerse atributen, cocktails, water, zand
3) Velle kleuren, opgehangen strandspullen
User edit by daniellew on 10-06-2009 @ 21:16:00 (2%)
niiicola    posted on 10-06-2009 21:15
Strandkleding, zomerse atributen

Strandkleding, zomerse atributen, cocktails, water, zand

Velle kleuren, opgehangen strandspullen
Gewoon.
Winston    posted on 10-06-2009 21:27
De zon gaat op 19 juni 2009 om 22:03 uur onder.

Julle decor zal dus zowel bij daglicht als in het donker beach moeten uitstralen.

Ik zie geen bar in de voorlopige layout?
Tic Toc
niiicola    posted on 11-06-2009 11:49
Nej die was ik vergeten te tekenen maar die komt waarschijnlijk in de tuin...

Hebben jullie misschien ook wat tips voor verlichting hoe je een leuke sveer kan maken?
Gewoon.
WalterRavensberg    posted on 11-06-2009 12:34
veel beach artikelen ophangen in de zaal zoals strandballen, opblaasboten, parasols etc etc... en als kan... een paar cuub zand op de grond...

succes

191 Users online: 63 Guests (128 Unknown)
Pages generated today : 69.952
Most visitors online this month : 591
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.337.925