Beach party zonder beach... help! (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

niiicola    posted on 08-06-2009 20:07
Beste DJR.

Ik ga een klassenfeest organiseren maar dat gaat niet lukken op het strand. Nu wil ik wel het thema beach houden maar hoe kan je dit feest dan het beste leuk maken. Ik zal deze week nog een plattegrond posten van hoe de locatie eruit ziet.
Help me alsjeblieft want het feest is 19 juni!
Gewoon.

What do you think about Beach party zonder beach... help! ??

Vote :   

Basrose    posted on 08-06-2009 20:09
Veel zand bestellen en neppalmbomen huren Happy, laughing

er is een speciale naam voor het zand ben de naam even kwijt... dat is zand wat redelijk blijft liggen en je minder snel uitloopt ten opzichte van ander zand.
niiicola    posted on 08-06-2009 20:11
Maar waar kan je dat zand huren want ehh... ik denk dat het moeilijk wordt om dat zand terug in een zak te doen. Kan je het niet gewoon kopen?
Gewoon.
ThijsG    posted on 08-06-2009 20:11
Een zwembad kan ook heel gaaf zijn om je party te houden. Tis geen zee, maar wel lekker water, of doe het water laag, en ga er in dansen. Dan kan je verder nog proberen dde locatie idd onder te strooien met zand. Maar dit kan natuurlijk alleen als je niet al een locatie geboekt hebt, ik ben bang dat je dan gewon wat beachachtige versiersels moet zien te vinden en ophangen, ik weet het niet.
niiicola    posted on 08-06-2009 20:12
Het wordt waarschijnlijk gewoon bij mij in de straat :P Er gaan wel veel sproeiers aan!
Gewoon.
niiicola    posted on 08-06-2009 20:23
Hieronder is de plattegrond. Kunnen jullie helpen waar je het beste de dj-gear kan neerzetten. Binnen gebruiken we niet (alleen voor mensen met een hoge nood). Niet alles is in de juiste verhouding getekent. Ik zal ook wel eens echte foto's maken.

Voor het grotere plaatje ga je naar: hier!
EDIT: die strook in het midden is de weg!
Gewoon.
User edit by niiicola on 08-06-2009 @ 20:23:59 (14%)
ThijsG    posted on 08-06-2009 20:25
Ik weet het niet zeker, maar ik gok dat er een pad loopt tussen de poort en de deur? Dan zou ik het nl aan de rechterkant van het pad doen en dat 'gebiedje' afzeten zodat je ook snel je snoeren naar binnen legt. weet alleen niet of iedereen nou op die parkeerplaats of in die tuin moet gaan staan.
Edit: zonder strook is het al helemaal handig(als er zo'n paadje loopt, maar anders ook, want iedereen zal wel rond die tuin en parkeerplaats lopen dan en mss vooral richting die speeltuin(xD), dan zou ik je booth daar schuin naartoe zeten ofzo, zit je booth netjes in een hoekje.
User edit by ThijsG on 08-06-2009 @ 20:27:15 (96%)
niiicola    posted on 08-06-2009 20:27
Het grootste gedeelte wordt op de parkeerplaatst, weg (wordt afgezet) en het speeltuintje. Dus alles uit mijn tuin. Ik vind het ook wel leuk om "bij" het feest buiten de tuin te zijn. (en er loopt geen pad door mijn tuin:P)
Gewoon.
ThijsG    posted on 08-06-2009 20:35
Ja als je op het terrein wil gaan staan moet je naturlijk wel gaan uitkijken dat je snoeren niet eruit worden getrokken of dat er iets met je booth gebeurd. Maar je zou mss wel nog op de parkeerplaats gaan staan en zorgen dat je ongeveer aan de rand van alle mensen komt te zitten.
Aangezien je aangeeft zelf te draaien(of ben ik nou zo scheef:P) zou ik ook wel eens willen weten waarmee je dat gaat doen:p. Met je BCD->VDJ of ga je nog ergens nog wat extra's regelen?:p(Heb je die BCD trouwens al binnen?)
niiicola    posted on 08-06-2009 20:36
Dit is bijv. de weg met de tuin?dan is dat vierkant mijn booth. Dan laat ik zien wat ik bedoel met erbij zijn (en dus niet het gedeelte met de kruisjes)?:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
|????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? |
|??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|
|??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|
|????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|------------------|?|
|????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|?????booth?????????|?|
|????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|????????????????????? |?|
-------------------------------------------------------------------??????????????????? -----------------------------
|?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|----------------|
|?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|?xxxx? x?xxxx|
|?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????|?xxxx??x?xxxx|
----------------------------------------------------------------------???????????????????????????? -------------------
Gewoon.
niiicola    posted on 08-06-2009 20:38
Poster: ThijsG
Ja als je op het terrein wil gaan staan moet je naturlijk wel gaan uitkijken dat je snoeren niet eruit worden getrokken of dat er iets met je booth gebeurd. Maar je zou mss wel nog op de parkeerplaats gaan staan en zorgen dat je ongeveer aan de rand van alle mensen komt te zitten.
Aangezien je aangeeft zelf te draaien(of ben ik nou zo scheef:P) zou ik ook wel eens willen weten waarmee je dat gaat doen:p. Met je BCD->VDJ of ga je nog ergens nog wat extra's regelen?:p(Heb je die BCD trouwens al binnen?)

Nee, ik heb hem nog niet binnen. Daar ga ik het wel mee doen (en traktor) maar -FloriZ- (daarmee ga ik samen draaien)?heeft ook wat booth. En we hebben veel lichten. En super boxen met reciever. Samen hebben we 7000 euro aan spullen die we gebruiken om te draaien (uitgerekent).
Gewoon.
User edit by niiicola on 08-06-2009 @ 20:38:47 (4%)
Ywe    posted on 08-06-2009 20:49
lekker zomerse muziek... en dat zwembad is een goed idee, zorg ervoor dat mensen in bikini komen (altijd een feest voor het oog) en in zwenmbroek. Hawai slingers om de nek enb cocktails in de vingers en je bent al goed op weg!

oh en vergeet niet de zon te reserveren!
ThijsG    posted on 08-06-2009 20:49
Die locatie voor je both lijkt op zich top. Je krijgt makelijk je snoeren het huis in, en je staat waarschijnlijk aan de rand van de mensen(of moet je zelfs links van het pad gaan staan voor nog iets dichterbij?). Misschien moet je nog gaan nadenken over hoe je je speakers plaatst maar waarschijnlijk wordt dat niet zo lastig. Denk iig aan (gaffa)tape!
Seca    posted on 08-06-2009 21:21
Zelf heb ik aan ?"beachweekend" mee geholpen hier in ons dorpje.
Wij hebben camions tonnen wit zand laten leveren op een gewone weide.

Dit was de avond wanneer het net af was :

Andere editie vanuit de lucht een foto genomen:

User edit by Seca on 08-06-2009 @ 21:24:20 (6%)
ThijsG    posted on 08-06-2009 21:27
Dat is wel ?cht een gaaf feest!
Alleen heeft het niks toe te voegen aan dit topic(aangezien hij niet zoveel geld te besteden heeft of zo'n locatie heeft) en neemt het wel veel ruimte in. Liever dus de volgende keer dit soort dingen in de LL posten of een ander passend topic(er is nog wel iets over vette locaties volgens mij).
ccc    posted on 08-06-2009 22:04
ZandCool

Gaat overal tussen zitten. En soms is het gewoon raar om op te lopen.

(Sorry voor deze offtopic reactie. Happy, laughing)
Saskia    posted on 08-06-2009 22:09
Zand tja.. Ik ben er niet zo'n fan van. Het hoort natuurlijk bij een beach feest. Voor de rest wat zwembanden oppompen en ophangen en dolfijn ofzo. En booth ver uit de buurt van zand en water Winking my eye.
Cocktails, hawaislingers, vrolijke kleuren, mensen in sexy kleren. Tada Happy, laughing
Basrose    posted on 08-06-2009 22:21
verplicht iedereen in badkleding laten komen :P
niiicola    posted on 09-06-2009 07:14
Dat van de badkleding gaat denk ik wel lukkenCool. Maar weet niemand het merk van dat zand?
Gewoon.
Snoey    posted on 09-06-2009 10:31
Het enige speciale verschil tussen een strand en een normaal feest, is de zonsondergang in zee.
www.soundcloud.com/ten-hooven
OneSixty    posted on 09-06-2009 14:03
neem dan gewoon een voordehandliggend thema wat je wel fatsoenlijk kunt uitvoeren :p
niiicola    posted on 09-06-2009 16:00
Het is gewoon een leuk thema vind ik... strand heb ik altijd al leuk gevonden! Het zand, het water!

EDIT: Ik heb mijn BCD3000 nog niet binnen en op de site stond dat het 2-5 werkdagen duurde om het produkt bij bax te krijgen en dat je het dan de volgende dag in huis hebt. Ik had het vorige week zondag bestelt. Maandag telt niet mee als een werkdag want toen hadden we vrij.

Zondag: 0 werkdagen
Maandag: 0 werkdagen
Dinsdag: 1 werkdag
Woensdag: 2 werkdagen
Donderdag: 3 werkdagen
Vrijdag: 4 werkdagen
Zaterdag: 4 werkdagen
Zondag: 4 werkdagen
Maandag: 5 werkdagen
Dinsdag: de + 1 werkdag

Dus ik moet hem vandaag binnen krijgenCool
Gewoon.
User edit by niiicola on 10-06-2009 @ 21:02:32 (100%)
Estacy    posted on 09-06-2009 18:31
Hier een simpel paint tekeningetje van hoe ik het zou regelen (proporties kloppen niet helemaal :p)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ThijsG    posted on 09-06-2009 18:34
Leuk idee zo'n zwembadje!
Maar, je booth dwars dor een hek heen bouwen?
Estacy    posted on 09-06-2009 18:38
kan ook achter het hek, niet te nouw nemen (ben zeer slecht met paint)
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
niiicola    posted on 09-06-2009 18:43
Is idd leuk zo'n zwembadje!
Gewoon.

461 Users online: 360 Guests (101 Unknown)
Pages generated today : 55.588
Most visitors online this month : 576
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.262.588