MEnsen,
Heb sinds gisteren mijn Traktor Scratch Pro set binnen! Heerlijk!
Hij staat nu aangesloten op mijn desktop (AMD AThlon 64 X2 Dual 5200+ 2,7 Ghz). De Audio8 staat op mijn 2 CDJ's 800MKII's en mijn A&H XONE:32 aangesloten en het draait lekker nu je niet meer hoeft te branden.
Nu mijn vraag: Het mooiste is natuurlijk als ik er een laptop bij heb. Traktor zelf geeft aan dat de minimale spec's een Pentium IV 1,6 Ghz is.
Nu heb ik de Acer 3810T-353 gezien en deze lijkt mij mooi. Deze wilde ik aanschafen maar na wat verder onderzoek bleek deze toch wel op het randje te zitten (Intel Core 2 Solo Processor ULV SU3500, 1.40 GHz, 3Mb L2 Cache, 800 Mhz FSB). Dus toen dacht ik - helaas pindakaas - dan moet ik de duurdere 3810T-944 maar nemen. Deze beschikt over: Intel Core 2 Duo Mobile SU9400, 1,4GHz, 3Mb L2 Cache, 800Mhz FSB. Op vele sites werd er door mensen gezegd dat deze prima traktor kan draaien.
Zojuist bij de winkel geweest en daar zeiden ze dat ik het beter niet kan doen!

En dat ze een mooie Toshiba hadden staan (A300-204, maar die is weer 3 kg)
Wil hem gebruiken voor werk: licht in gewicht, batterijduur, (office, skype, firefox)
Daarnaast voor draaien.
Nu hoop ik dat er iemand me hier verder kan helpen in de jungle van processors enzo.
Wie weet het nu echt? Wil best 750 Euro uitgeven maar dan is het wel erg jammer als je traktor er niet op kan draaien. . . .
Wie weet er meer? Of op welke b-board kan ik verder komen?