Hellooow
Dus ik ben Tom Bridges, reeds 20 jaar oud en na een stop van een anderhalf jaar vlieg ik er terug in

Begonnen een jaar of 5 geleden in het plaatselijke Jeugdhuis (zoals zovelen...) maar daarna ging het snel.
In de loop der jaren heb ik op het podium gestaan met Freres Deluxe, Gerrit K , Prinz, Mystique, Davidov, Turntable Dubbers, DJ Coone, DJ Ghost, Sven Lanvin, Michael Forzza, TLP,... Was ook resident op een hardstyle event in Antwerpen, heb vast gedraaid op een Festival, veeeel plaatselijke en minder plaatselijk gigs (meestal 500-3/5000 personen). Zoals jullie merken staan er hardstyle en electro/hiphop deejays in de lijst... Nu ja heb ook een paar stijlswitchen doorgemaakt

Van hardstyle/jump in het begin naar techno om nu uiteindelijk bij electro uitgekomen te zijn

.
Enorm leuke tijd, veel gigs gedaan maar blijkbaar iets t?. Heb serieuze gehoorschade aan mijn linkeroor (het voorbeluisteroor...). Na testen e.d moest ik tijdelijk stoppen met luide muziek (van ipodoortjes tot deejayen..). Een serieuze streep door mijn rekening. Maar na enkele testen een maand geleden kon het terug op een veilige manier. Nu dus terug begonnen met materiaal aan te kopen en heb besloten om met tijdcode te draaien.
Ik hoop dat ik terug zal kunnen beginnen op het niveau dat ik ge?indigd ben maar ik vrees er wat voor... Maar we doen ons best!
klik
hier voor men website die in de zomer terug online komt
en
hier voor mijn myspace die nogal moeilijk doet in de header...
En dit ben ik