Poster: Stephanie
Had van jou eigenlijk een "hardere" track verwacht maar dit klinkt lekker hoor!
Poster: Dyno
Ik had ook wel wat harders verwacht.
De track vindt ik wel een beetje "kaal", er gebeurt niet echt veel.
Maar slecht is het niet.
Poster: Bloedworst
Vind alleen met zo'n lang nummer dat je in het rafijn wat meer tijd moet besteden.
Poster: Lead
....... volgende moet wel voller worden.
Poster: Bouncy
...k heb trouwens ook het idee dat de beat niet helemaal lekker loopt, kan dat kloppen? t klinkt als een plaat die iedere keer een beetje word gecorigeerd!...
Ik probeer dit ook te horen, hoor zelf niet wat je bedoelt. Weet wel dat ik de basis kick de volgende keer anders moet doen, het klopt dat deze lichtelijk veranderd over de lengte van het nummer. Dat moet natuurlijk niet meer...Poster: Snoey
De arp van de Nexus wordt ook erg eentonig.
Er zit 1 ARP in en die zit onderin de mix. De rest is met wat complexere geluiden opgebouwd. Maar meer afwisseling moet zeker in de volgende track komen... mee eens
ps, volgende wordt zeker harder hoor.
ps, volgende wordt zeker harder hoor.
Poster: Dyno
Ik probeer dit ook te horen, hoor zelf niet wat je bedoelt. Weet wel dat ik de basis kick de volgende keer anders moet doen, het klopt dat deze lichtelijk veranderd over de lengte van het nummer. Dat moet natuurlijk niet meer...
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.