Hoi,
Ik heb sinds een paar weken 2 CDJ-800's aangeschaft, echt hele leuke dingen

! Kom zelf van het vinyl draaien en wil nu toch wat meer met CD's gaan draaien omdat je er eigelijk niet meer omheen kunt.
Met vinyl kan ik feiloos mixen waarbij ik bijna nooit hoef bij te sturen.
Echter nu ben ik een paar weken bezig met de CDJ's en krijg het corrigeren ermee steeds maar niet onder de knie. Of ik corrigeer te veel bij, of de JOG lijkt niet eens te reageren. Het is ook even wennen dat de pitchstep 0.05% is, waardoor je net niet nauwkeurig kunt matchen in miin ogen, althans als je lange overgangen wilt maken. Ik hou van lange overgangen (> 2 minuten) en met 0.05% blijf je maar bijsturen. zet je 'm bv. 0.05 lager dan issie net iets te langzaam, en zet je 'm 0.05 hoger dan issie net weer iets te snel. Op zich is nog niet eens het probleem, maar vraag me af hoe je het beste kunt corrigeren via de JOG. Dus als de beats een klein beetje uit elkaar beginnen te lopen, hoeveel corrigeer je dan met de JOG zonder dat het merkbaar is. Ik probeer nu korte 'stoten' te maken maar het lijkt wel of ie hier niet op reageert of te langzaam. Als je grote maakt dan hoor je dat meteen in de muziek natuurlijk.
Dus, iemand suggesties!

- quack