Het duurt niet lang meer, En ik ga de DJM800 aanschaffen bij Tonecontrol. Maar ik heb nog nooit wat gekocht/besteld bij hun, En ik ken ze verder ook niet. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Zijn ze klantvriendelijk? leveren ze de producten zoals ze geleverd horen te worden? Leveren ze geen defecte producten? Ik hoor het graag.
What do you think about Iemand ervaring met Tonecontrol ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ben bang dat je geen antwoord gaat krijgen die je niet graag wilt horen. maar webshops en overige winkels heeft men liever niet dat deze besproken worden op het forum. Zie forum regel hiervoor
Advies google eens er zijn genoeg sites te vinden met?koperservaringen
Waarom ga je der niet langs. Is altijd beter, dan zie je de verkopers?en ken je gelijk kennis maken. Grote dingen koop ik altijd persoonlijk.??En zo ver van baarn zitten ze niet. Verder hou ik me aan de voorschiften van de site.
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 04-06-2009 @ 14:53:57 (28%)
Poster: djdolivieira Waarom ga je der niet langs. Is altijd beter, dan zie je de verkopers?en ken je gelijk kennis maken. Grote dingen koop ik altijd persoonlijk.??En zo ver van baarn zitten ze niet. Verder hou ik me aan de voorschiften van de site.
Nou, is toch weer een uurtje rijden vanaf mijn huis 62,1 kilometer, Uitgerekend op routenet.nl
Nou, is toch weer een kwartiertje fietsen vanaf mijn huis:D
Ik hoor vaak mensen die daar hebben gekocht maar ik zou ook best voor jou een product daar willen ophalen als je bang bent dat ze niks leveren en dan kan ik het doorsturen(desnoods nog nakijken, maar of je mij dan wel kan vertrouwen).
Geen verwijzingen naar webshops e.d. we zijn geen prijsvergelijkingssite en willen dit ook niet worden.
Topic is Locked
This Topic is Closed/Locked, posting in this thread is no longer possible.
You can always Start a new Topic yourself or search for other topics about this subject.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.