Poster: TheDutchDecks
nee ik ben niet meer gebeld helaas, dus ik moet er weer eens achteraan gaan.
ik heb het over cd's die met itunes geript zijn op de nano gezet en dan proberen af te spelen.
Poster: ccc
Als je in plaats van acc eens rippen naar mp3 instelt en test of hij het dan wel doet?
Ik kan mij voorstellen dat de cdj-400 niet met acc om kan gaan. Ik vind namelijk niet 1,2,3 een handleiding om het te checken.
Poster: ccc
Ik zie nu pas dat je ge-edit had.
Maar als je hem ript naar mpeg dan leest je cdj-400 het ook niet, heb je dat getest?
Poster: Prozei
Wat voor ipod heb je?
Nieuwe iPod modellen (2 jaar of jonger)worden niet ondersteund.
Dit omdat Apple externe apparaten geen toegang geeft tot de hardeschrijf.
Een cdj moet wel bij de AAC of mp3's kunnen komen.
Andere apparaten die wel iPod ondersteunen werken anders.
Het apparaat heeft alleen toegang tot de trackcontrols(Play pauze etc.) en fileindex en de mp3 wordt afgespeeld op de iPod.
De iPod stuurt audio terug naar het apparaat.
Dus als Pioneer support voor iPod zou toevoegen heb je er nog niks aan.
Je zou dan geen pitch hebben en geen jog zal niet gaan werken.
Dus als pioneer dit doet is de ipod support doelloos.
Denk dat deze uitleg voldoende moet zijn.
ipods die zoiezo niet werken zijn:
iphone
ipod touch
ipod video >G5.5
ipod nano >G2
ipod shuffle (geen usb.)
Poster: Victor
AAC gaat nooit werken op een CDJ-400, niet van een ipod, niet van een harddisk en niet van een usb-stick. Je zal dus met mp3 moeten werken.
Ipods kunnen volgens Wikipedia allemaal als mass storage device werken, behalve de iPod Touch. De hdd in de iPod moet dan wel FAT32 geformatteerd zijn, niet HFS+, want volgens mij is de CDJ-400 daar niet compatible mee.
Dus: een iPod behalve de Touch, schijf geformatteerd in FAT32 en mp3-bestanden zou moeten werken, alle andere combinaties (AAC, HFS+, iPod Touch) niet.
Poster: CoenBaas5300
Nou ik heb mijn Ipod touch er op aangesloten en hij pakt hem echt niet. Wat voor versie heb je?? bij mij staat er 1.30 en mijn Ipod touch is een van de eerste.