kan iemand me helpen  (1/2)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

justic    posted on 03-06-2009 16:37
hallo iedereen.
ik heb nu een DJ setje met 2 CDJ 1000 MK2 maar bij 1 doet m'n CUE raar hij springt soms over naar een ander nummer wat kan ik eraan doen ?
en weet iemand hoeveel de reparatie kosten zullen zijn ?
Groetjes Justic

What do you think about kan iemand me helpen ??

Vote :   

main    posted on 03-06-2009 17:44
naar het vorige nummer bedoel je?? dat heb ik ook op mn axis, is normaal volgens mij
Milo    posted on 03-06-2009 17:46
Tja nieuwe knoppen bestellen en zelf maken?? ik dacht dat je gewoo kn op kon bestellen en plaatsen...

andere probleem geen idee dat word repareren normaal? nee dnek het niet
MaximDJ    posted on 03-06-2009 17:53
Als je een CUE point in een nummer instelt, en daarna zap je weer naar een ander nummer, je draait die, en je drukt op CUE, gaat hij weer terug naar het opgeslagen punt, oftewel naar je vorige nummer...Winking my eye
Niks mis met je CDJ 1000's.....
Party Sensations. Excellence in entertainment.
Winston    posted on 03-06-2009 17:56
Ja, maar bij 1 van de 2? Heb je een reset geprobeerd?
Tic Toc
Roov    posted on 03-06-2009 17:57
Dan moet je ff het knopje auto cue indrukken dan maakt ie een cue aan het begin van het nummer dan springt ie dus terug naar het begin en niet naar het vorige nummer Winking my eye
Estacy    posted on 03-06-2009 17:57
heb je de autocue aanstaan of niet? als je een cue maakt in bijv. no1, en naar no2 gaat, zonder een cuepunt aan te maken, dan gaat hij (dat lijkt mij) naar het cuepunt in no1
edit: roov was me net voor!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
User edit by Estacy on 03-06-2009 @ 17:58:32 (20%)
justic    posted on 03-06-2009 19:13
Poster: MaximDJ
Als je een CUE point in een nummer instelt, en daarna zap je weer naar een ander nummer, je draait die, en je drukt op CUE, gaat hij weer terug naar het opgeslagen punt, oftewel naar je vorige nummer...Winking my eye

nou kijk ik heb me que in BIJV nummer 1 gezet dus ik wil hem via que ef afspelen maar dan switch hij naar nummer 2 dus hij gaat naar de volgende toe
MaximDJ    posted on 03-06-2009 19:23
Dat is erg raar. Dan is het denk ik een interne fout?
Misschien kan Lead je hier meer over vertellen.
Sandr    posted on 03-06-2009 20:02
Hij verspringt constant 1 nummer verder?

Dus als ik het goed begrijp kan je wel een que point zetten maar op het moment dat je dan weer op que drukt springt hij een nummer verder?

Klinkt heel erg vreemd dit. Ik denk dat je zelf iets verkeerd doet of dat ik je uitleg verkeerd begrijp.

Play that funky music white boy....
justic    posted on 03-06-2009 20:18
Poster: Sandr
Hij verspringt constant 1 nummer verder?

Dus als ik het goed begrijp kan je wel een que point zetten maar op het moment dat je dan weer op que drukt springt hij een nummer verder?

Klinkt heel erg vreemd dit. Ik denk dat je zelf iets verkeerd doet of dat ik je uitleg verkeerd begrijp.

ik heb eens gevraagt aan eiamdn en diue zegt dat die emm strip met de?que?bedraading moet vervangen.
zou dit kunnen kloppen ?
JollyJunkie    posted on 03-06-2009 20:52
Poster: justic

ik heb eens gevraagt aan eiamdn en diue zegt dat die emm strip met de?que?bedraading moet vervangen.
zou dit kunnen kloppen ?

Ik zou dit niet zomaar van iemand aannemen, heb je nog garantie?
Dan moet je hem gewoon even naar Pioneer sturen!

En wil je a.u.b. wat meer moeite doen om goed te typen, hoeft niet zo snel, want zo duurt het 10 minuten voordat ik begrijp wat er staat. Zonder hoofdletters en leestekens en met dubbele letters Winking my eye
justic    posted on 03-06-2009 21:28
Poster: JollyJunkie

Ik zou dit niet zomaar van iemand aannemen, heb je nog garantie?
Dan moet je hem gewoon even naar Pioneer sturen!

En wil je a.u.b. wat meer moeite doen om goed te typen, hoeft niet zo snel, want zo duurt het 10 minuten voordat ik begrijp wat er staat. Zonder hoofdletters en leestekens en met dubbele letters Winking my eye

sorry :P
Sandr    posted on 03-06-2009 21:34
En ik begrijp het nog steeds niet:

Je hebt een aan iemand gevraagd en die zegt dat die emm?? strip met de cue bedrading moet worden vervangen??

Maar geef ook eens antwoord op mijn vraag als je wilt:

Play that funky music white boy....
Estacy    posted on 03-06-2009 21:42
Ik zou zeggen: naar de dealer ermee!
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
justic    posted on 04-06-2009 06:53
Poster: Sandr
En ik begrijp het nog steeds niet:

Je hebt een aan iemand gevraagd en die zegt dat die emm?? strip met de cue bedrading moet worden vervangen??

Maar geef ook eens antwoord op mijn vraag als je wilt:

ja dat klopt niet altijd maar wel vaak en iemand zei me dat er een bedraagings strip kapot is waardoor dit gebeurd zou dat kunnen ?
Dolivieira    posted on 04-06-2009 10:21

Als je er geen verstand van heb kan je beter niks zeggen?
?
@justic?Je cue knop is aan vervanging toe, Is geen dure reperatie. Is ook makkelijk zelf te doen. En die knoppies kosten geen drol.? Je moet wel een hele dunne solderbout hebben. waarom die naar een andere nr springt is omdat?tie de search knop ok mee neemt als de kapotte cue knop indrukt. En voortaan iets?minder hard slaan op de cue. Gewoon drukken gaat ook.?Bij het heel hard slaan op de cue knopen kan in het ergste geval ook je printplaat kapot gaan. Dan ben je verder van huis.

CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
User edit by Dolivieira on 04-06-2009 @ 10:24:01 (17%)
Dolivieira    posted on 04-06-2009 10:27

ja dat klopt niet altijd maar wel vaak en iemand zei me dat er een bedraagings strip kapot is waardoor dit gebeurd zou dat kunnen ?

Zitten geen bedrading daar, alleen maar printplaten.
justic    posted on 04-06-2009 15:41
Poster: djdolivieira

?
@justic?Je cue knop is aan vervanging toe, Is geen dure reperatie. Is ook makkelijk zelf te doen. En die knoppies kosten geen drol.? Je moet wel een hele dunne solderbout hebben. waarom die naar een andere nr springt is omdat?tie de search knop ok mee neemt als de kapotte cue knop indrukt. En voortaan iets?minder hard slaan op de cue. Gewoon drukken gaat ook.?Bij het heel hard slaan op de cue knopen kan in het ergste geval ook je printplaat kapot gaan. Dan ben je verder van huis.

Hoeveel kost dat repareren ?

User edit by justic on 04-06-2009 @ 15:41:57 (2%)
baath    posted on 04-06-2009 15:51
volgens mij heb je er zelf al helemaal geen verstand van.....
dus ook zelf niet aan gaan zitten rotzooien Winking my eye

gewoon ff weg brengen en vragen wat het kost om het te laten vervangen
voor dat iedereen hier weer wat anders roept...

MaximDJ    posted on 04-06-2009 19:03
Poster: djdolivieira

?

Heb ik zeker wel, alleen begreep de vraag niet goed..

User edit by MaximDJ on 04-06-2009 @ 19:03:27 (1%)
Dolivieira    posted on 04-06-2009 20:14

Hoeveel kost dat repareren ?

Onderdelen denk ik nog geen 10 euro , Meeste wat je betaalt is arbiedsloon. en de eenne monteur vraagt meer dan de andere.? ik denk 50 a 60 euro

Het is maar een heel klein knopje zo groot als een horloge baterij. Met twee kliene metalen stekjes er aan en die moet je dan op je printplaat solderen. Wel eerst die?kapotte los branden met je soldeerbout.

Maar als je het niet?durft HANDEN WEG??
en weg brengen naar een pioneer dealer
User edit by Dolivieira on 04-06-2009 @ 20:21:17 (100%)
DJBas    posted on 04-06-2009 21:14
ik heb hetzelfde probleem gehad met een van?mijn cdj-1000mk2's, had al een afspraak gemaakt om ze weg te brengen naar een dealer alleen toen deed ie het weerCool
mja ik zou er ook echt niet zelf aan gaan lopen sleutelen als je er niet veel verstand van hebt, 60eu reparatie is nog altijd goekoper dan 700 voor een andere cdjWinking my eye
Mixt-Ape    posted on 04-06-2009 21:45
Ik zou hem ook gewoon effe laten repareren. Van die 60-70 euro ga je niet doodvallen.
justic    posted on 04-06-2009 22:34
Poster: DJBas
ik heb hetzelfde probleem gehad met een van?mijn cdj-1000mk2's, had al een afspraak gemaakt om ze weg te brengen naar een dealer alleen toen deed ie het weerCool
mja ik zou er ook echt niet zelf aan gaan lopen sleutelen als je er niet veel verstand van hebt, 60eu reparatie is nog altijd goekoper dan 700 voor een andere cdjWinking my eye

Kosten die cdj 1000 mk2 nog maar 700 ?
User edit by justic on 04-06-2009 @ 22:35:19 (3%)
TheDutchDecks    posted on 04-06-2009 23:11

Kosten die cdj 1000 mk2 nog maar 700 ?

nee helaas meer anders zou ik ze zelf tuis hebben staan Cool
ik gok op ?800/900+-
User edit by TheDutchDecks on 04-06-2009 @ 23:15:10 (77%)

76 Users online: 44 Guests (32 Unknown)
Pages generated today : 1.044
Most visitors online this month : 200
Lifetime Pageviews since 2003 : 240.225.461