Poster: MaximDJ
Als je een CUE point in een nummer instelt, en daarna zap je weer naar een ander nummer, je draait die, en je drukt op CUE, gaat hij weer terug naar het opgeslagen punt, oftewel naar je vorige nummer...
Niks mis met je CDJ 1000's.....
Poster: Sandr
Hij verspringt constant 1 nummer verder?
Dus als ik het goed begrijp kan je wel een que point zetten maar op het moment dat je dan weer op que drukt springt hij een nummer verder?
Klinkt heel erg vreemd dit. Ik denk dat je zelf iets verkeerd doet of dat ik je uitleg verkeerd begrijp.
Poster: justic
ik heb eens gevraagt aan eiamdn en diue zegt dat die emm strip met de?que?bedraading moet vervangen.
zou dit kunnen kloppen ?
Poster: JollyJunkie
Ik zou dit niet zomaar van iemand aannemen, heb je nog garantie?
Dan moet je hem gewoon even naar Pioneer sturen!
En wil je a.u.b. wat meer moeite doen om goed te typen, hoeft niet zo snel, want zo duurt het 10 minuten voordat ik begrijp wat er staat. Zonder hoofdletters en leestekens en met dubbele letters
Poster: Sandr
En ik begrijp het nog steeds niet:
Je hebt een aan iemand gevraagd en die zegt dat die emm?? strip met de cue bedrading moet worden vervangen??
Maar geef ook eens antwoord op mijn vraag als je wilt:
Dus als ik het goed begrijp kan je wel een que point zetten maar op het moment dat je dan weer op que drukt springt hij een nummer verder?
Poster: MaximDJ
Als je een CUE point in een nummer instelt, en daarna zap je weer naar een ander nummer, je draait die, en je drukt op CUE, gaat hij weer terug naar het opgeslagen punt, oftewel naar je vorige nummer...
ja dat klopt niet altijd maar wel vaak en iemand zei me dat er een bedraagings strip kapot is waardoor dit gebeurd zou dat kunnen ?
Poster: djdolivieiraPoster: MaximDJ
Als je er geen verstand van heb kan je beter niks zeggen?
?
@justic?Je cue knop is aan vervanging toe, Is geen dure reperatie. Is ook makkelijk zelf te doen. En die knoppies kosten geen drol.? Je moet wel een hele dunne solderbout hebben. waarom die naar een andere nr springt is omdat?tie de search knop ok mee neemt als de kapotte cue knop indrukt. En voortaan iets?minder hard slaan op de cue. Gewoon drukken gaat ook.?Bij het heel hard slaan op de cue knopen kan in het ergste geval ook je printplaat kapot gaan. Dan ben je verder van huis.
Hoeveel kost dat repareren ?
Poster: djdolivieiraPoster: MaximDJ
Als je er geen verstand van heb kan je beter niks zeggen?
?Heb ik zeker wel, alleen begreep de vraag niet goed..
Hoeveel kost dat repareren ?
Poster: DJBas
ik heb hetzelfde probleem gehad met een van?mijn cdj-1000mk2's, had al een afspraak gemaakt om ze weg te brengen naar een dealer alleen toen deed ie het weer
mja ik zou er ook echt niet zelf aan gaan lopen sleutelen als je er niet veel verstand van hebt, 60eu reparatie is nog altijd goekoper dan 700 voor een andere cdj
Kosten die cdj 1000 mk2 nog maar 700 ?