Poster: Lawrenz
De stroom naar de DJ booth die er op een partyboot 20x uitknikkerd op ??n avond. Ik opende, gebeurde bij mij dus de eerste keer (dus duurde het langste). Niemand wist even waar het aan lag, toen alles opnieuw aangezet (details weet ik niet :P) en toen deed alles het weer. Daarna nog een keer bij mij, maar wel sneller opgelost. Volgende DJ had het ook 5 keer, en daarna kwam Hardwell die het zo'n 10 keer overkwam. Die pakte zelfs de mic om het publiek een beetje te bedaren 
Vergeten inderdaad, geluidsuitval door een brakke installatie in de kroeg, redelijk kleine kroeg en ik ken er veel mensen dus na wat schouders ophalen en wijzen achter de bar snapte het publiek ook dat het niet aan mij lag.
Volgende keer dat ik daar draai zullen er toch echt wel compromis worden gesloten.
En het 'aggresief' reageren op het niet draaien van een verzoekje ken ik ook wel, zelfde kroeg (erg veel stamgasten) stond een man van irakeze komaf bij de DJ booth die aisha aanvroeg, heb hem uitgelegd dat dat totaal niet in het sfeertje paste dat er toen hing en 'm wellicht nog later wel zou draaien als het iets rustiger werdt.
Na 'n kwartier kwam hij scheldend bij me en begon aan m'n been te trekken (stond op een podium dat aan de zijkant open was). Diezelfde persoon heeft al vaker overlast veroorzaakt in die kroeg en was dus ook al bekend bij personeel, eigenaar en stamgasten. Die laatsten hebben hem toen vriendelijk doch dringend verzocht te vertrekken. (en dat bedoel ik serieus, dus geen dreigementen of iets dergelijks

).
Dat deed hij overigens zonder verder gedoe, weet nog dat ik hem zag de volgende middag en dat hij zich zo snel mogelijk bij me uit de voeten wilde maken