Poster: DJtall
@ de mensen die ertegen zijn: Bestaat er een gevaar van als ik het geld krijg: en dus mijn rekening nummer geef. Dat ze bv in het ergste geval mijn adres etc weten en misschien iets kunn doen. of kan dit niet? en zo niet is er een gevaar als ik dus eerst het geld krijg en dan pas het pakket verstuur??
Ik ben te vertrouwen, maar de koper? wat kan hij mis doen?
Poster: DJtall
beste recourcers,
Ik heb een misschien probleem. Op dit moment ben ik aan het proberen mijn mixer te verkopen, op aantal sites staat mijn mixer nu al een paar dagen.
maar sinds eergisteren heeft er een meneer mij gecontacteerd en gezegd dat hij geintresseerd is in mijn mixer, ik zag al dat het geen echte belg of nederlander was, want zijn nederlands was gebrekkig.
Nu hij zag het zitten en hij zei dat het voor zijn zoontje was.
Vandaag krijg ik de mail dat ik het naar het adres mag doorsturen waar zijn zoontje op school zit.
adres: straat: mokola land: NIGERIA.
Ik verschoot wel toen ik dit zag. Dit is in mijn ogen toch een beetje raar. maar daarna zei ik: ja, als ik mijn geld krijg, en ik moet niet betalen voor de verzening, zou dit toch allemaal geen probleem zijn?
Denken jullie dat hier iets niet juist aan is? Of heeft er dit al iemand moeten doen?
Poster: Victor
Hij kan ook proberen je rekening te plunderen als hij je rekeningnummer, naam en misschien zelfs handtekening heeft. Hoe dan ook: niet doen, Nigeria=fout.
Enne: onder rembours versturen? Naar Nigeria?