Poster: Sebasz
Volgens de Nederlandse wet mag dat eigenlijk niet omdat je auteursrechtelijk beschermd materiaal (her)gebruikt/verveelvoudigd/verspreid zonder toestemming van de auteur.
Niet dat ze je daar wss voor zullen pakken
Poster: Sebasz
Misschien heeft Vato toestemming gevraagd of doen ze in deze scene niet zo moeilijk. Officieel zou het niet mogen.
Ik gok trouwens het laatste (van de eerste zin), want doordat die tracks van iedereen maar 'lekken' worden ze bekendDus nu zullen de meeste daar nog weinig probs mee hebben
Poster: DjVictorF
Je mag een mashup gewoon overal posten en aan iedereen vrijgeven die je wilt! Kijk bijvoorbeeld naard Dolce & Alex Muller, die hebben een remix gemaakt van 22 baco. Deze remix versprijden ze overal. En dit mag gewoon! Ze verdienen er niks mee maar het is wel goed als promotie!?
Oftewel kort: Je mag een mashup maken en die aan iedereen vrijgeven over de hele wereld als je er maar niks mee verdient!
Poster: Bouncy
Ik vraag me ook wel eens af hou dat geregeld is bij Vato..
Poster: bambamstudio
als iemand iets doet betekend dit niet automatisch dat het mag....
Poster: PaulBrugel
Zo simpel is het niet, want je moet toestemming vragen van de rechtshebbende van de track.
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.