Vato: watskebeurt (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 01-06-2009 22:14
Hij dacht zeker laat ik een paar leuke trackjes hypen samen met wat mixtapes en ik hoef verder nooit meer wat te doen want ik ben nu heel bekend

Of wat? :P Ik heb al een tijd niks meer van hem vernomen, op de Dirty House Mixtape 4 na van een tijdje terug. Maar daar hoor je ook niet zo heel veel meer van.

Weet iemand wanneer we weer iets van hem horen? Dat hij stiekem druk bezig is met een vet album ofzo :P Zal wel niet, hij draait volgensmij alleen nog maar in discotheken waar 16+ meisjes komen (Cool)

What do you think about Vato: watskebeurt ??

Vote :   

styloos    posted on 01-07-2009 16:09
Jesus das mooie agenda?Cool
Dolivieira    posted on 04-07-2009 12:34
De man gaat ook wel hard hoor. Kan niemand ontkennen
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Epocs    posted on 20-07-2009 01:33
Ik kom zelf van de Hardstyle af maar kon via youtube al gelijk goede house pakken door alleen Vato Gonzales in te typen. Toen ik veder ging kijken op het internet kwam ik bij Altijd Fruitig waar ik dus gewoon een berichtje zag staan van Vato gonzales zelf sinds dien vond ik Vato toch wel een goede artiest.Helaas vind ik de afgelopen tijd de producties best slecht .. het is een mening maar dat echte dirty house is er niet meer vind ik met een dope kick. Zijn mixtape deel?4 vond ik zelf niet fijn elke 30 sec was er wel een nieuw nummer waarbij ik zelf dacht van Vato laat nu dit nou even staan. De laatste productie we deliver the bass vond ik niet echt een goede track niks was pakkend maar goed ben benieuwd wat ze bootleg 2 cd brengt.

Overigens vind ik het ook top dat hij ze nummer gewoon online knalt en dat het een van de weinige artiesten?is die goed te bereiken is?als publiekWinking my eye!

User edit by Epocs on 20-07-2009 @ 01:33:50 (1%)
Renzis    posted on 20-07-2009 12:39
Poster: Epocs
Bla bla

Wat is je punt?

Heb je het topic doorgelezen of?
Epocs    posted on 21-07-2009 01:24
Per definitie snap ik je post niet?
Beetje een kinderachtige/ oneerbiedige post!
Iemand die een mening?probeert te omschrijven samen te vatten met?bla bla?
Wat is je punt der is geen punt dit is een mening de vraagstelling?is al beantwoord waarom zouden we dan niet door kunnen gaan over Vato?

?
LLCoolP    posted on 21-07-2009 20:32
Zondag 23 Augustus 2009 Vato Gonzalez op CASTLE OF LOVE in kerkrade

:D ik ben van de party!Zijn er nog mensen die gaan?
Join the party and become famous!
Djdre    posted on 08-08-2009 14:52
Vato staat nog steeds op grote festivals laatst stond hij nog op Extrema Outdoor en draait in spanje en in Griekenland. Ik ben inderdaad benieuwd wat er met hem gaat gebeuren miss gata hij wel een nieuwe dirty house bootleg vol 2 uitbrengen of een nieuwe mixtape ? we zullen zien
Dolivieira    posted on 08-08-2009 16:13
Hij is met een paar projecten bezig, die wil die onder zijn eigen label uitbrengen. gaat veel tijd en geld inzitten. je eigen label dan, he. Aangezien hij overal draait. ?
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

364 Users online: 278 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 39.411
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.732.802