Vato: watskebeurt (3/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 01-06-2009 22:14
Hij dacht zeker laat ik een paar leuke trackjes hypen samen met wat mixtapes en ik hoef verder nooit meer wat te doen want ik ben nu heel bekend

Of wat? :P Ik heb al een tijd niks meer van hem vernomen, op de Dirty House Mixtape 4 na van een tijdje terug. Maar daar hoor je ook niet zo heel veel meer van.

Weet iemand wanneer we weer iets van hem horen? Dat hij stiekem druk bezig is met een vet album ofzo :P Zal wel niet, hij draait volgensmij alleen nog maar in discotheken waar 16+ meisjes komen (Cool)

What do you think about Vato: watskebeurt ??

Vote :   

Dolivieira    posted on 22-06-2009 18:36
Poster: Stefjuuh
Snap ik ook niet, als ik voor vato gepland sta mix ik wel om zijn edits en tracks heen!

Ja toch er is dan zat over om te draaien dat niet door hem is gemaakt
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
Winston    posted on 22-06-2009 18:39
Volgens de DJ code hoort dat zo.
Tic Toc
Kera    posted on 22-06-2009 18:46
ah joh laat hem lekker.. vind et niet erg
Ywe    posted on 23-06-2009 09:59
Poster: dhpromo
Publiek onder de 16 - daar moet je niet eens aankomen met tracks van dit jaar, maar meer van 2 jaar terug, erg hinderlijk en saai om voor te draaien. Vandaar dat ik geen bookingen voor 16- dingen meer aanneem, op een paar uitzonderingen na (Fris @ Heineken Musichall) en afgelopen vrijdag stond ik Assen voor zoiets.. wat totaal niet de afspraak was, er was ons verteld dat het een 16+ booking zou zijn.

Ik was de DJ die voor en na jou draaide, ik heb overgens erg van je genoten, maar dan is er dus aardig was misgelopen.

Samen met wat andere jongelui organiseren wij namelijk dat feest, wat specifiek voor de jeugd tussen de 12 t/m 17 jaar is! Daarom is het ook nacht van de jeugd.

Wij hebben op vergadering over de tropical party een tijd geleden jou naam gekregen, en ik zei onmiddelijk doen, vette muziek slaat vast aan! Voor de rest ligt de boeking bij de gemeente of bij Club Diana zelf. Mag ik vragen via wie jij contact hebt gehad? Graag via mail of pm Happy, laughing

En er stond dus 2x Pioneer en 1x een Denon DN-S3700... hoe vond je dat werken?

Graag hoor ik een reactie terug zodat ik even hiermee kan terugkoppelen naar mijn mede-organisatoren.

Luxx    posted on 23-06-2009 12:11
ik weet trouwens nog wel dat je dit jaar in Oosterblokker moest draaien,
en zodra je de deur inkwam lopen ging de MC roepen: AND HERE'S MISTER VATO!!!

maarja jij moest nog naar de booth toe lopen dus wat doet iedereen? gaan ze allemaal naar mij kijken en schreeuwen (aangezien ik op dat moment ook nog aan het draaien was -_-") beetje blunder van de MC.

maar op die boeking was je ook halfuurtje telaat, of iets minder, maar je was toen wel ook echt duidelijk ziek en dat had je toen ook erbij gezeg.....

shit mijn geheugen heeft details goed vast gehouden Cool
www.mothermusic.nl
DjVictorF    posted on 23-06-2009 16:31
Respect voor dat je even je verhaal hier kwijt wou Vato! Nu is het voor iedereen een stuk duidelijker wat er aan de hand is!
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
Bouncy    posted on 23-06-2009 17:15
Idd respect voor je verhaal, en zeker respect dat je gewoon nog 3 gigs doet met 40graden koorts! Volgens mij moeten ze jou echt vastbinden als je ziek bent! :P
Dolivieira    posted on 23-06-2009 18:37
He,?jongens we hoeven ook weer niet te hielen likken Smile. Hij is ook maar een mens van vlees en bloed.
Snoey    posted on 23-06-2009 19:15
Haha zie het verschil tussen pagina 1 en pagina 3 haha. Tsja Vato leuk verhaal, maar ik denk dat alle artiesten wel dezelfde problemen als jij hebben. Je probeert in ieder geval het zelfde nu te doen als alle andere wereldwijd succesvolle dj's al gedaan hebben. Vind het ook raar dat je persoonlijk zo ingaat op dit topic, de meeste artiesten zorgen voor een goed proffesioneel persbericht, inplaats dat ze persoonlijk op een topic ingaan.
www.soundcloud.com/ten-hooven
ThijsG    posted on 23-06-2009 19:21
@Snoey..waarschijnlijk heeft hij geen zin om alles aan iedereen te vertellen maar aangezien er hier naar gevraagd wordt en hier ook veel Dj's zijn zal dit wel een leuke plek zijn om dat verhaal te delen. toch aardig datie dat doet.
TommyG    posted on 23-06-2009 19:28
Wel grappig dat na de post van dhpromo alle grote waffels op dit forum ineens stil zijn. Waar zijn die criticasters nou??H???Haha. Dit doet me zo denken aan een Chuck Norris film. _0_
Vato Gonzalez has no CTRL button on his computer. Vato Gonzalez is always in control.
Snoey    posted on 23-06-2009 19:55
Slim is het niet, niet voor niets dat zoveel artiesten dit soort dingen aan hun management overlaat.
User edit by Snoey on 23-06-2009 @ 19:55:27 (57%)
RAS    posted on 23-06-2009 20:29
...
Dat gaat een organisator zomaar flyers printen en promo maken met mijn naam, terwijl ik er niets vanaf weet. Die complete gierigheid van mensen daar walg ik van, maar het gebeurd wel omdat ze zo hopen mensen te trekken en mijn naam om zeep helpen. Dit gebeurd echt bijna elke maand wel een keer ergens, best wel ziek. Je kunt er wel een advocaat op los laten, maar da's mosterd na de maaltijd - je naam is al verziekt.

Komt dat bij jou vaker voor dan bij anderen? Jij probeert nu namelijk je eigen boontjes te doppen en daarom moet je er zelf dus een advocaat op afsturen. Als organisatoren weten dat je dit niet doet, zullen ze eerder jouw naam ergens onterecht boven zetten, dan de naam van een DJ die aangesloten is bij een boekingsbureau. Dat boekingsbureau zal dus gelijk er bovenop springen als iemand misbruik maakt van de naam van ??n van z'n DJ's.
Ferrox    posted on 23-06-2009 21:14
Poster: Snoey
Slim is het niet, niet voor niets dat zoveel artiesten dit soort dingen aan hun management overlaat.

Niet om het een of ander, maar omdat een boekingsbureau hiervoor kiest omdat het beter zou zijn wil niet zeggen dat een persoonlijke reactie op dit forum niet slim hoeft te zijn.
Ik heb de post eigenlijk op een objectieve manier doorgelezen omdat ik niet echt "fan" ben van vato, vind de muziek leuk, maar om hem geweldig te vinden, nee. Desalniettemin heb ik respect voor een dergelijke reactie. Wat je vaak ziet is dat artiesten zich verschuilen achter hun management, van shit, ik heb iets verkeerd gedaan. Lossen jullie het maar op. Kijk maar naar jan smit en jolante, die hebben op advies van hun management het later pas naar buiten gebracht. Waarom? Omdat dit beter voor hun imago zou zijn. In mijn ogen zijn ze beide keihard gefaalt (jolante is gezakt van hoer naar slet) en wat heeft het ze opgeleverd? helemaal niets.
Een persoonlijke reactie is hier meer op zijn plaats omdat hier meer DJ's zitten die ook op een dergelijk niveau bezig zijn (er zullen er vast wel meer meelezen). Wat hebben wij aan een juridisch correct nieuwsbericht dat te algemeen is en niet toespitst op de vragen hier?
Wellicht is mogelijk de organisatie in de fout gegaan door niet bereikbaar te zijn of heeft vato niet gebeld. Dat laat ik in het midden, Daar zou je beide zijdes voor moeten weten (op basis van feiten).
Over de vato critici, Die doen aannames voor hun uitspraken. Ook de positievelingen doen dat. Op basis van deze aannames komen roddels, en daar komt weer gedonder van. Dus een berichtje van Vato zelf, is niet meer dan realistisch. En vindt het zelfs meer dan tof dat hij zich hier ook laat zien! Dat geeft voor mij al aan dat dit toch een goed forum is :d (welliswaar een aanname, maar het gaat om het gevoel)
Btw, no offence hoor!
Dolivieira    posted on 23-06-2009 21:34
Er zijn wel meer Artisten of DJs die op Forums reageren en ik vind dat alleen maar goed. En schadelijk, ligt er aan wat je schijft. En dat betekent ook dat sommige bekendere namen toch ok deze forums in de gaten houden. En je hoord het verhaal van 2 kanten.
Bouncy    posted on 23-06-2009 21:47
Poster: djdolivieira
He,?jongens we hoeven ook weer niet te hielen likken Smile. Hij is ook maar een mens van vlees en bloed.

En zo komt hij ook over op z'n gigs!
DjVictorF    posted on 23-06-2009 22:13
Poster: djdolivieira

Maar gewoon het feit dat hij hier zijn verhaal?verteld! Hij heeft het hardstikke druk en dat hij even het verteld op DJR?vind ik toch wel een respect!
User edit by DjVictorF on 23-06-2009 @ 22:14:56 (5%)
dhpromo    posted on 29-06-2009 09:37
Ooooi!

Het duurde even voor ik weer wat tijd had om alles door te lezen van iedereen. Ik lees net van iemand dat het vreemd is dat ik zelf wat achter laat. Aan de ene kant is het gezien de huidige scene inderdaad niet de gewoonte dat een artiest iets zelf achterlaat, maar aan de andere kant is dat ook een afstand creeren tussen de artiest en het publiek. Ik ben ook maar gewoon een mens van vlees en bloed, met een YouTube en een Hyves account dat ik zelf beheer - dat zijn voor mij toch middelen waarmee ik een beetje gevoel met het publiek kan behouden, wat toch zakelijk gezien de belangrijkste mensen in?het leven van iedereen in de entertaiment industrie zijn. Natuurlijk is dat niet altijd even handig, maar ach.. I'm only human. Zeker als het op een forum bericht aankomt, dan gaan we niet helemaal een persbericht de deur uit doen (die ik overigens alsnog zelf schrijf, maar goed,?dat even daargelaten Winking my eye ).
In Nederland zit er over het algemeen niet zoveel management tussen de artiest en het publiek in, we doen echt vrij veel zelf - hooguit creeeren we een beeld dat het niet zo is, om mensen op afstand te houden.

@ YWE; Die Denon heb ik 2 seconden bekeken, er hard om gelachen en daarna met rust gelaten. Ik kan wel draaien met die Denons, maar ik vind ze niet prettig werken. Ik heb er een jaar mee gestaan toen ik nog resident in de Break-Away in Rotterdam was, toen ik elke donderdag house-classics daar draaide. Verder is er ons (mij / 010bookings) nergens verteld dat het een 12-17 ding was, dan had mijn bookingsagent de booking nooit aangenomen.?Niet respectloos naar 12-17 feesten of jullie organisatie bedoeld, maar dat is strategisch gezien niet het plan dat we trekken met mijn 'carriere' als DJ.

@ RAS; Dat komt bij mij niet vaker voor dan bij de rest, geloof me - da's schering en inslag in de scene. Zeker nu de krediekcrisis toeslaat gaan organisatoren af en toe echt diep en laag. Wat heel regelmatig gebeurd is dat ze een 'optie' plaatsen en dan gelijk de flyers de deur uit doen, voordat de optie is bevestigd of er uberhaupt een contract rond is. Dan hebben we nog de 'maandflyers / DJ's on rotation' truc, waarbij een x aantal namen op de flyer staan met heel klein er bij 'DJ's deze maand'?- terwijl het de indruk wekt dat dan al die mensen die dag komen. Best wel vaag hoor, als je op partyflock ineens je naam voorbij ziet komen op een feest waar je helemaal niets vanaf weet. Je gaat eerst aan jezelf twijfelen totdat je merkt dat iemand de boel loopt te flessen. Ik denk niet dat kleine bookingskantoreren minder snel een rechtsgang zullen volgen, aangezien het hoe dan ook een bijzonder tijdrovende zaak is om zoiets te doen.

@djdolivieira; Helemaal correct - als je helemaal uit je stekker gaat of niet nadenkt over wat je zegt, dan word je er niet beter van nee. Maar geloof mij nou maar - ELKE DJ leest wat er op forums gepost worden, we googlen onszelf altijd om te kijken wat 'the word on the street' is en wat er geschreven word. Zo niet dan zijn er altijd wel mensen die ons erop attenderen, ik kreeg bijvoorbeeld via mijn eigen site een berichtje binnen over dit topic op djresource. We keep a close eye on the web Winking my eye
DjVictorF    posted on 29-06-2009 09:54
Als?organisatoren dit steeds maar gaan doen zou ik echt pissed worden. Het is misschien een tijdrovende zaak maar het gaat erom dat zij ervoor zorgen dat jou naam wordt zwart gemaakt. En als je er niks tegen doet denken die organisatoren van: ooooooh, hij doet er toch niks tegen en wij trekken volle zalen door zijn naam! Dus dan doen steeds meer mensen het. Maar de andere organisatoren die niet het hele verhaal weten en denken dat je gewoon niet gekomen bent zullen je dan juist niet meer boeken omdat die bang zijn dat dat dan ook bij hun zal gebeuren.
dhpromo    posted on 29-06-2009 12:01
@ DjVictorF; dat andere organisatoren me niet zo snel meer gaan boeken hierdoor, daar merk ik weinig van - ik denk niet dat het zo'n vaart loopt. Wat wel te merken is dat is het feit dat het publiek dus je ineens labelt als 'een arrogante artiest die denkt dat hij er wel is en niet op komt dagen', terwijl je er als artiest echt helemaal geen ruk aan kan doen. De publieke opinie is gevoelig voor dit soort dingen.

Geloof me, als ik het zou wagen niet op te komen dagen bij een booking.. pff.. mijn bookingagente die mept me echt knockout dan, denk ik, hahaha.
User edit by dhpromo on 29-06-2009 @ 12:02:50 (35%)
Ywe    posted on 29-06-2009 17:39

@ YWE;
Verder is er ons (mij / 010bookings) nergens verteld dat het een 12-17 ding was, dan had mijn bookingsagent de booking nooit aangenomen.?Niet respectloos naar 12-17 feesten of jullie organisatie bedoeld, maar dat is strategisch gezien niet het plan dat we trekken met mijn 'carriere' als DJ.

ok man ik ga er even achteraan want dat is uiteraard niet de bedoeling!
Snoey    posted on 29-06-2009 20:10

@djdolivieira; Helemaal correct - als je helemaal uit je stekker gaat of niet nadenkt over wat je zegt, dan word je er niet beter van nee. Maar geloof mij nou maar - ELKE DJ leest wat er op forums gepost worden, we googlen onszelf altijd om te kijken wat 'the word on the street' is en wat er geschreven word. Zo niet dan zijn er altijd wel mensen die ons erop attenderen, ik kreeg bijvoorbeeld via mijn eigen site een berichtje binnen over dit topic op djresource. We keep a close eye on the web Winking my eye

Ja dat is ook niet zo vreemd, zelfs armin doet dat. Maar merendeel reageert er niet op. Ik ben liever fan van een artiest, dan gewoon een mens van vlees en bloed.?

Hoe staat het trouwens met je label? Ik heb nog wel wat liggen wat in de dirty house style past, al zal je dat vast wel 35 keer per dag te horen krijgen van andere mensen.
Sebasz    posted on 29-06-2009 21:29
@ DjVictorF; dat andere organisatoren me niet zo snel meer gaan boeken hierdoor, daar merk ik weinig van - ik denk niet dat het zo'n vaart loopt. Wat wel te merken is dat is het feit dat het publiek dus je ineens labelt als 'een arrogante artiest die denkt dat hij er wel is en niet op komt dagen', terwijl je er als artiest echt helemaal geen ruk aan kan doen. De publieke opinie is gevoelig voor dit soort dingen.

Geloof me, als ik het zou wagen niet op te komen dagen bij een booking.. pff.. mijn bookingagente die mept me echt knockout dan, denk ik, hahaha.

Of mail me ofzo
krijg je 2 stroopwafels Cool
Dolivieira    posted on 29-06-2009 21:45
Ooooi!

ik had het niet anders gedaan.

Niet om te slijmen zie het meer als een compliment. Ik heb?je?op Latin village gezien, Eeste keer dat ik je zie draaien. En?je?weet wel wat rocken is. Leuke set neergezet daar. Ik zie op foto`s altijd dat je een muts draagt. Maar dat hoedje van?zondag?vinden de vrouwen toch mooier denk ik.Smile

User edit by Dolivieira on 29-06-2009 @ 22:02:16 (100%)
_Ivan_    posted on 01-07-2009 15:32
Vato Gonzalez & MC Tjen summer tour!

do 2 juli @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
zo 5 juli @ Snoepy's, Salaou (Spanje)
di 7 juli @ Bumpers, Lloret Del Mar (Spanje)
wo 8 juli @ Club Tropicana, Malgrat Del Mar (Spanje)
za 11 juli @ Club Index, Schuttorf (Duitsland)
zo 12 juli @ Snoepy's, Salaou (Spanje)
ma 13 juli @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 14 juli @ Bumpers, Lloret Del Mar (Spanje)
do 16 juli @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
zo 19 juli @ Snoepy's, Salaou (Spanje)
ma 20 juli @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 21 juli @ Bumpers, Lloret Del mar
wo 22 juli @ Club Tropicana, Malgrat Del mar (Spanje)
do 23 juli @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
zo 26 juli @ Snoepy's, Salaou (Spanje)
ma 27 juli @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 28 juli @ Bumpers, Lloret Del Mar (Spanje)
do 30 juli @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
vr 31 juli @ Life Club Rimini, Rimini (Itali?)
ma 3 aug @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 4 aug @ Bumpers, Lloret Del Mar (Spanje)
wo 5 aug @ Club Tropicana, Malgrat del Mar (Spanje)
ma 10 aug @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 11 aug @ Bumpers, Lloret Del Mar (Spanje)
do 13 aug @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
ma 17 aug @ Buccaro, Blanes (Spanje)
di 18 aug @ Bumpers, Lloret Del Mar
ma 24 aug @ Buccaro, Blanes (Spanje)
do 27 aug @ Starbeach, Chersonissos (Griekenland)
vr 7 sept @ Aruba (Nederlandse Antillen)

Festival Agenda

za 6 juni @ Musica Republica, Rotterdam
zo 7 juni @ Free Festvial, Almere
zo 7 juli @ Intents Festical, Oisterwijk
zo 20 juli @ Riverdance Festival, Houten
zo 28 juli @ Latin Village Outdoor Festival, Spaarnwoude
za 4 juli @ TMF Awards, Rotterdam
za 4 juli @ Free Funk Festival, Venlo
za 11 juli @ Dance Valley, Spaarnwoude
za 18 juli @ Extrema Outdoor, Best
za 25 juli @ Danceparade Middelburg
za 25 juli @ Sounds of the hill festival, Wieringerwerf
za 8 aug @ Solar Festival, Roermond
zo 23 aug @ Make your move festival, Deest
zo 23 aug @ Castle of Love outdoor, Kerkrade

Hij heeft nog zat te doen deze zomer als ik het zo bekijkHappy, laughing
Feel&.Celebrate.Life!

381 Users online: 295 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 38.643
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.732.034