Vato: watskebeurt (1/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Sebasz    posted on 01-06-2009 22:14
Hij dacht zeker laat ik een paar leuke trackjes hypen samen met wat mixtapes en ik hoef verder nooit meer wat te doen want ik ben nu heel bekend

Of wat? :P Ik heb al een tijd niks meer van hem vernomen, op de Dirty House Mixtape 4 na van een tijdje terug. Maar daar hoor je ook niet zo heel veel meer van.

Weet iemand wanneer we weer iets van hem horen? Dat hij stiekem druk bezig is met een vet album ofzo :P Zal wel niet, hij draait volgensmij alleen nog maar in discotheken waar 16+ meisjes komen (Cool)

What do you think about Vato: watskebeurt ??

Vote :   

Mon-D    posted on 01-06-2009 22:15
Hij zou op slippers komen op almere strand! maar daar was hij ook niet? want er ging iets mis ofzo met de boeking?
User edit by Mon-D on 01-06-2009 @ 22:16:18 (16%)
Dolivieira    posted on 01-06-2009 23:12
Pas geleden nog iets nieuws van hem tegengekomen, Hij staat ook op Latn Village en hij schijnt bezig te zijn met een nieuwe Dirty bootleg cd met allemaal bootlegs, Trouwens zijn platen maatschappij is bankroet.?
Hij bracht zijn dingen uit bij Digidance toch. Na die is nie meer.??
CDJ2000Nexus DDJFLX10 DDJ-XP1 RMX1000 SL1200MK2s
_Ivan_    posted on 01-06-2009 23:44
Als ik z'n boekingen via Hyves bekijk heeft ie nog wel redelijk wat te doen de komende tijd. Misschien even een dipje? Je kunt niet altijd blijven knallen. Ik denk wel dat het publiek snel verveelt raakt, want hij draait eigenlijk overal dezelfde set als ik die filmpjes terug zie op youtube enzo....
Feel&.Celebrate.Life!
Snoey    posted on 02-06-2009 02:00
Middelbare scholieren worden ook ouder, dus verbreden ze ook hun horizon. Komen ze er snel achter dat er nog veel leukere manier van house ervaren bestaat.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Dolivieira    posted on 02-06-2009 04:20
Poster: _Ivan_
Als ik z'n boekingen via Hyves bekijk heeft ie nog wel redelijk wat te doen de komende tijd. Misschien even een dipje? Je kunt niet altijd blijven knallen. Ik denk wel dat het publiek snel verveelt raakt, want hij draait eigenlijk overal dezelfde set als ik die filmpjes terug zie op youtube enzo....

Hebben meer bekende namen last van is het niet
_Ivan_    posted on 02-06-2009 11:27
Poster: djdolivieira
Hebben meer bekende namen last van is het niet

Is zoWinking my eye Nja ik vind het niet een artiest die elke keer weer iets unieks neerzet.?
Feel&.Celebrate.Life!
Bouncy    posted on 02-06-2009 11:47
Het enige dat ik weet is dat ie met een bootleg cd bezig is, verder is het voor mij ook een beetje wazig, want om nou te zeggen dat die dirty house mixtape 4 nou zo super was...
christiano    posted on 02-06-2009 12:53
nee hij heeft niet zijn vorige mix tape overtroffen laat staan zelfde evenaard :s
Ben wel beetje blij met het stoppen van het gehype om hem Winking my eye
vond het opzich wel leuk om te zien hoe iedereen opeens naar huis luisterde maar het verveelde na een tijdje wel
Renzis    posted on 02-06-2009 13:16
Hij draaid nu gewoon veel, door zijn mixtapes is hij op dat niveau aan populariteit gekomen. Overigens draaid hij nu best leuke feesten. Tuurlijk staat hij nog wel vaak in de tienerclubs, maar hij gaat steeds meer naar de sirieuzere en betere feesten toe.

Slim gespeeld, nu lekker blijven draaien. Het werkt
Deejayred    posted on 02-06-2009 17:05
Gewoon blijven boeken die gast Coolwww.010bookings.com

Voor al uw Dirty DJ's:
- Vato
- Dyna
- La Fuente
- Funk D

anders mixtapes: http://www.djdyna.nl
Boyd    posted on 02-06-2009 17:45
Poster: Snoey
Middelbare scholieren worden ook ouder, dus verbreden ze ook hun horizon. Komen ze er snel achter dat er nog veel leukere manier van house ervaren bestaat.

Aight, is helemaal waar. Ik hou zoiezo niet van Vato en Eclectic house. Geef mij maar Deep, Soulfull en underground house.
Jorrit    posted on 02-06-2009 18:23
Poster: Deejayred
Gewoon blijven boeken die gast Coolwww.010bookings.com

Voor al uw Dirty DJ's:
- Vato
- Dyna
- La Fuente
- Funk D

anders mixtapes: http://www.djdyna.nl

Wat is dit nou weer voor spampost?
DJADMIN    posted on 02-06-2009 18:32
Poster: Jorrit

Wat is dit nou weer voor spampost?

Een newbiepost....
CDJ2000 - CDJ 850 - TRAKTORX1 - DJM900 - HDJ 2000
Luxx    posted on 02-06-2009 18:42
lol
die man heb het drukker dan dit forum bij elkaar gelegd. volgens mij ragt hij op een avond nog steeds 3 boekingen af 3x per week. lijkt me niks verkeerd dan.
www.mothermusic.nl
Dolivieira    posted on 02-06-2009 19:13
Enigste waar die nog wel eens om bekend staat dat tie af en toe niet komt opdagen. verder maakt tie man best wel leuke dingen. Met dat betreft ben ik best wel breed in smaak. Het zijn geen tijdloze dingen maar het zijn meestal wel Bangers.
User edit by Dolivieira on 02-06-2009 @ 19:14:41 (1%)
DjVictorF    posted on 02-06-2009 23:00
Volgensmij heeft hij het gewoon erg druk met het draaien en met die nieuwe bootleg cd. Hij was namelijk ook al laat met die nieuwe mixtape omdat hij het zo druk had!Winking my eye
Weet waar ik vandaan kom, weet niet waar ik heen ga.
yogum    posted on 03-06-2009 09:56
Hij zit vanavond in Nijmegen in ieder geval voor 'n eindexamen-is-afgelopen-feest :P Misschien ga ik er nog wel heen, weet nog niet zeker...
Luxx    posted on 03-06-2009 14:26
Poster: djdolivieira
Enigste waar die nog wel eens om bekend staat dat tie af en toe niet komt opdagen. verder maakt tie man best wel leuke dingen. Met dat betreft ben ik best wel breed in smaak. Het zijn geen tijdloze dingen maar het zijn meestal wel Bangers.

dattie niet komt heeft ie al eens uitgelegt. dan zijn de organisatoren de rider totaal niet nagegaan en staat er gear waar hij niet down mee is
www.mothermusic.nl
bartezzz    posted on 03-06-2009 14:46
ja ik stond vorige maand ook met vato in een club en hij zou het om half 1 van mij overnemen want ik opende van 11 tot half 1 en hij kwam toen maar niet en nadat we hem hadden gebeld kwam hij bijna 3 kwartier te laat en toen hij begon te draaien liep de hele zaal meteen leeg want persoonlijk vond ik dat hij te eentonig draaide en volgens mij waren behoorlijk wat mensen het met me eens, ik vind een beetje dat hij blijft hangen bij wat hij eerst deed en zich niet vaak genoeg vernieuwd kwa tracks.
Saskia    posted on 03-06-2009 16:37
Ik heb al veel negatiefs gehoord over mensen die hem hebben zien/horen draaien.. Zelf heb ik hem nog niet gezien.. Ben wel benieuwd..
Tizio    posted on 03-06-2009 19:06
Volgens z'n site zou er vorige maand bootleg vol.2 uitkomen... Nog niet vrschenen in ieder geval :p
Snoey    posted on 03-06-2009 19:34
Moet ie geen ruzie maken met zijn producers e.d.
www.soundcloud.com/ten-hooven
RenéKuppens    posted on 03-06-2009 21:42
Luister,,

Ik ken bjorn aardig..
Aangezien we samen een plaat? hebben Calor Del Verano.

Hij is op het moment de meeste geboekte nederlandse artiest. met maanden waar hij 40 gigs in had dus always on the road.

Hij heeft pech gehad met zijn digidance verhaal.
daarna heeft hij van heel veel labels etc contracte aangeboden gekregen hier heeft hij goed overnagedacht en heeft toen besloten toch voor zijn eigen label / management / agency te gaan
010 Bookings. dit heeft veel tijd gekost nu is alles op de rails en de eerste releases blijven niet lang uit!

peace
ThijsG    posted on 03-06-2009 21:46
ik hoor toch vaker dat zijn agency niet zo goed ius, net dat zijn rider niet goed was gechecked, en laatst feest wat ik met hem had bleek-ie ineens om 4 uur op dat feest te zijn ofzo(zal die leuk vinden, compleet lege zaal)
Dolivieira    posted on 04-06-2009 00:03
Poster: Luxx

dattie niet komt heeft ie al eens uitgelegt. dan zijn de organisatoren de rider totaal niet nagegaan en staat er gear waar hij niet down mee is

Ja maar luister dat kan je allemaal contactueel vast legen. Dan heeft hij zijn zakies niet goed voor mekaar.

Imagedump

Downloads

Links

Deejays

Overview

181 Users online: 93 Guests (88 Unknown)
Pages generated today : 31.794
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.725.185

DJResource

About & Contact Us

Privacy Policy
2001 © 2025Terms of Use