Sleutelen aan je DJM
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

BartLucid    posted on 08-09-2005 20:23
Ik had een vraagie, ik heb net mijn DJM laten repareren aan de faders etc. Maar nu is mijn Parameter 1 'Time' knop opeens erg stroef net ofals ze die hebben aangedraait ofzo... Kan ik deze met een manier wat losser krijgen?
Mod edit by Lead on 11-09-2005 13:25 (1%)

What do you think about Sleutelen aan je DJM ??

Vote :   

Basrose    posted on 08-09-2005 21:13
je vraag kan ik niet beandwoorden maar heb wel een vraag :P waarom heb je zelf niet je faders vervangen? das supereasy met een djm

BartLucid    posted on 08-09-2005 21:31
Er moesten ook nog wat andere dingetjes aan gebeuren
Lead    posted on 09-09-2005 01:34
Als je de knop eraf trekt kun je kijken of hij aanloopt. Er hoort een aardige spleet rondom het asje te zitten. Probeer nu eens te draaien, dan loopt je knop aan.

Iets anders kun je niet doen. Het moertje waarmee de potmeter vast zit heeft geen invloed op de soepelheid van de knop. Je hebt meestal 3 maanden garantie op je reparatie als hij niet goed is uitgevoerd -> gewoon teruggaan dus.

Let the BASS be louder
BartLucid    posted on 09-09-2005 08:18
Damn, moet ik weer terug naar die eikels...
Thanks for the info Lead!
BartLucid    posted on 10-09-2005 13:06
Beste Lead, ik heb toch eerst even de Pioneer dealer in Alphen gemaild om te vertellen over de knoppen, dit is wat ik van ze terug gemaild kreeg:

Beste Bart,

Aangezien de print onder deze knoppen al licht verbogen was toen je de DJM-600
ter reparatie aanbood, zijn deze knoppen redelijk stevig aangedraait zodat ze
weer goed kunnen functioneren. Wij kunnen niets aan deze stevig aangedraaide
knoppen doen. Naarmate je de knoppen vaker gebruikt zullen ze vanzelf weer wat
losser worden.

Met vriendelijke groet,

Overdevest Audio BV

Lead    posted on 10-09-2005 13:30
Ik kan niet aan dit mailtje oordelen wat er aan de hand is, of wat er aan je mixer is gedaan.

Als de print al was verbogen kan je mixer tijdens transport bijvoorbeeld een opdonder hebben gehad toen je over een verkeerdrempel reed, of dit zou op een andere manier gebeurt kunnen zijn.

Of tewel, ik ken te weinig gegevens om hierover te kunnen oordelen wat nu precies het probleem is dus er blijven bij mij wat vragen hangen :

- Hoe oud is de mixer ?
- waar heb je hem gekocht (bij Overdevest neem ik aan)
- Met welke klacht heb je hem ter reparatie aangeboden ?

Let the BASS be louder
BartLucid    posted on 11-09-2005 13:00
He Lead ik zal je een wat uitgebreidere beschrijving geven.
- Hij komt uit eind 2001
- Ik heb de mixer dus 2ehands gekocht
- de effectknop was te ver ingedrukt, en klikte niet meer. En het linker knopje waar je de effectsnelheid mee kon meten (1/2 - 1/1 etc.) deed het niet meer.
Voor de rest moesten er kennelijk ook faders vervangen worden omdat ze dat gedaan hebben. Maar die knoppen van de parameters enz. daar was niks mee en nu zitten ze wel heel strak. Ik hoop dat ze inderdaad snel losser worden.
Lead    posted on 11-09-2005 14:42
Kijk het even aan, als de klacht er niet in zat toen je hem weg bracht moeten ze het bij dat bedrijf weer oplossen lijkt mij.
Let the BASS be louder

This is an old Topic

No new postings for 7.321 days.
 Post CommentThat would be 244 months
or a whopping 20.1 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

271 Users online: 40 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 16.722
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 244.783.840