ik ben wannes, ik ben 16 jaar en ik ben een jaar begonnen met op men slaapkamer wa liedjes te mixen, ongeveer 2 weken geleden heb ik voor het eerst op een feestje gedraaid en vorig weekend mocht ik nog een draaien, ik ben begonnen met een set van jb systems ( mcd?200 en beta 4 mk 2) maar ik wil overschakelen op een pioneer set ( 2 cdj 1000 mk 3 en djm 800) ik heb een laptop en draai met serato scratch live. ik ben nog op zoek naar een originele naam, dus voorstellen zijn steeds welkom.
What do you think about wannes ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
dank u wel, ik had nog al eens van deze website gehoord, en ik vond het nu wel tijd om een profiel aan te maken, ik zal binnekort eens foto's toevoegen van men booth
nu al weer weg Fantasy? Je was nog wel zo goed bezig over die opendeurendag:p. Trouwens, achter elke leuke zaak zitten uiteindelijk toch dat soort mensen
ik zou liever een andere naam hebben, maar tot?dan gebruik ik gewoon dj wannes
User edit by wannes951 on 02-06-2009 @ 22:25:06 (11%)
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
This is an old Topic
No new postings for 5.958 days. Post CommentThat would be 198.6 months or a whopping 16.3 years You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...