FL Effecten
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

b-shock    posted on 30-05-2009 16:05
Hey.
Ik ben sinds kort bezig met Produce maar hoe zet je die gitaar effecten en alles over een loop heen en hoe maak je een perfecte song?

What do you think about FL Effecten ??

Vote :   

tairip    posted on 30-05-2009 16:08
Haha.... sorry maar als iedereen in 2 seconden wist hoe je een perfecte song maakt dan was er geen kloten meer aan!
Sound-Division    posted on 30-05-2009 16:40
Haha das idd een beetje een domme vraag, gewoon veel oefenen en tweaken, en je krijgt de (voor jou) perfecte sound
carlosa    posted on 30-05-2009 16:56
een perfecte song bestaat niet...want dat zou betekenen dat iedereen hem goed zou vinden
tom-j    posted on 30-05-2009 17:02
dit soort dingen moet je zelf gewoon een?beetje uitzoeken! de manier waarop iemand anders dat doet, kan een heel ander resultaat op leveren dan wat jij wil! ga gewoon eens kijken op youtube naar wat FL tutorials!
en de perfecte track bestaat inderdaad niet!
Sebasz    posted on 30-05-2009 17:10
Dan moet je even de hele Windows map van je computer verwijderen en opnieuw opstarten. Dat is een cheat voor Fruity Loops en krijg je de beste songs mee Cool
sanderk    posted on 30-05-2009 17:14
Heb Vanmiddag Fl studio 8 ...(producer was uitverkocht )
Maar nu kom ik erachter dat ik er geen automation mee op kan nemen??
(bv een filter opnemen )moet je de dan?het producers pack hebben?daarvoor??
?Klopt dit Confused?
tom-j    posted on 30-05-2009 17:19
Poster: Sebasz
Dan moet je even de hele Windows map van je computer verwijderen en opnieuw opstarten. Dat is een cheat voor Fruity Loops en krijg je de beste songs mee Cool

formatteer meteen je C: schijf en je krijgt gratis het nieuwste,?meest uitgebreide?Sample Pack voor FL!
christiano    posted on 30-05-2009 17:25
Poster: tom-j

formatteer meteen je C: schijf en je krijgt gratis het nieuwste,?meest uitgebreide?Sample Pack voor FL!

haha grappig dit

straks heb je een of andere pipo die denkt he zou dit werken en die doet het ook nog :D

ik produce nu 1,5 jaar en je cree?rt gewoon je eigen sound in de loop der tijd en je leert gewoon allemaal dingen en ontdekt dingen door te pielen

gewoon veel oefenen en pielen en na een tijdje komt er wel wat leuks uit
tom-j    posted on 30-05-2009 20:27
Poster: christiano

straks heb je een of andere pipo die denkt he zou dit werken en die doet het ook nog :D

ssstttttt....... don't spoil the funCool
ik produce nu 1,5 jaar en je cree?rt gewoon je eigen sound in de loop der tijd en je leert gewoon allemaal dingen en ontdekt dingen door te pielen

je eigen sound komt idd gewoon vanzelf! daar moet je gewoon tijd instoppen!

This is an old Topic

No new postings for 5.936 days.
 Post CommentThat would be 197.9 months
or a whopping 16.3 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

245 Users online: 163 Guests (82 Unknown)
Pages generated today : 31.359
Most visitors online this month : 897
Lifetime Pageviews since 2003 : 242.924.904