Je eigen discotheek (6/6)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Crazy    posted on 30-05-2009 12:21
Buiten alle DJ praatjes hier om op dit forum, kan je het natuurlijk ook ergens anders over hebben.

Hier laat je je fantasie de vrije loop gaan.

Stel, je wint de loterij, pakweg, 15 miljoen belastingvrij etc.
En je besluit om een discotheek te beginnen.
Wat zou je er dan allemaal ingooien.

De ruimte is ongeveer voor maximaal 1700 mensen.

Dus wat zet je erin?
Denk hierbij aan:

Licht:
Geluid:
DJ apparatuur:
Versiersels:
Banken etc:
Bar:

EDIT:
Tegenvraag dus in dit topic (en als de ts het er niet mee eens is open ik wel een nieuw topic),
Wat ga je doen om mensen binnen te halen in je discotheek? En waarom zouden daar mensen op af komen?
Hou er ook rekening mee dat de meeste mensen iets anders tegen dj/optredens oid aankijken dan dj's.....

Eerlijk is eerlijk, vanuit mijn werk en ik zeer nauw betrokken bij een grote horecazaak/discotheek, en ik ben gewoon benieuwd of iemand hier de kip met de gouden eieren heeft.......

^^ Van Stephanie! Dus verzin je eigen discotheek en je plan om het draaiende te houden.

Het zou ook leuk zijn als je een voorbeeldje maakt met de indeling, in paint of sketchup ofzo.

Als mensen dit topic overbodig vinden, ook goed, en als de admins dit ook bullshit vinden, gooi er dan maar een slotje op.
User edit by Crazy on 31-05-2009 @ 22:08:43 (91%)

What do you think about Je eigen discotheek ??

Vote :   

Tekhead    posted on 26-09-2010 18:45
Het moet hier weer om gter grootst zijn he ! Denken jullie dan echt dat je dan verzekerd bent van een hoog inkomen ?

Als ze elke week volloopt en er voldoende gedronken wordt is dat reeel, maar zoniet, is het rap afgelopen met de disco.

Weeral meezeulen met de grote hoop, no way. Als?ik een eigen club zou opendoen, ik zou het wel weten, een echte club, met een beperkte capaciteit kwa aantal bezoekers, doelgericht en vast publiek, symbolische inkomprijs, en alle? dranken aan betaalbare prijzen.
Een old skool AFTER CLUB, zoals Globe, Carat, Maxx, TGV, Space etc...
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Seca    posted on 26-09-2010 18:48
Poster: Tekhead
Weeral meezeulen met de grote hoop, no way. Als?ik een eigen club zou opendoen, ik zou het wel weten, een echte club, met een beperkte capaciteit kwa aantal bezoekers, doelgericht en vast publiek, symbolische inkomprijs, en alle? dranken aan betaalbare prijzen.
Een old skool AFTER CLUB, zoals Globe, Carat, Maxx, TGV, Space etc...

Amen to that.
ccc    posted on 26-09-2010 21:24
Poster: nils7
Wat als je niks drinkt dan? Dus geen kaartje hebt?

Zo ver ik weet moet je een kaartje inleveren. Dus als je niets drinkt moet je een leeg kaartje inleveren.

This is an old Topic

No new postings for 5.339 days.
 Post CommentThat would be 178 months
or a whopping 14.6 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

110 Users online: 24 Guests (86 Unknown)
Pages generated today : 33.985
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.422.359