Poster: qntr0l
Oke Snoey, ik ben het met je eens. Gelukkig woon ik in het oosten van het land, en ben ik met een 3 kwartier karren al @ Zak. Je hebt verder helemaal gelijk.
Geluid is gewoon ontzettend goed, en verlichting zit ook wel snor.
De betaalkaart is opzich ideaal, maar als je aan het eind van de avond weg gaat (wanneer de tent gaat sluiten) moet je nog een half uur in de rij staan. En aan het eind van de avond heb ik eigenlijk geen zin meer om een half uur in de rij te staan, maar wil ik gewoon zsm naar huis
.?
Oja, nog een pluspuntje; In tegenstelling tot de toiletten is het aan de bar goed verzorgd. Je bent snel aan de beurt, weinig arrogant barpersoneel, en er wordt schoon gewerkt (ijsklontjes met tang bijvoorbeeld).?
Van die rij had ik geen last, ik mocht gratis drinken, dus die rij is mij niet opgevallen op het eind. Maar ik gebruikte de kaart wel als ik op de gewone dansvloer stond.?
Erg leuk was ook, dat 1 barmeisje constant mijn bestelling wist en ik hoefde maar 5 sec aan de bar te staan en ze maakte het gelijk klaar, super gewoon! Iets dat ik enkel alleen een keer op de vip deck van de Escape heb meegemaakt.?
Die ijsklontjes met een schepje viel me ook positief op.
Als ik een discotheek open, wil ik ook dat mijn personeel hier ook zo veel mogelijk aan kan voldoen. En zonder een kassa en geld, maakt dat een stuk makkelijker.?
Voordeel is ook dat je met zoveel personeel geen kassa's hoeft te tellen, wat anders natuurlijk iedere keer weer een ramp is en je een groot kassa systeem moet hebben om alles te laten aan slaan en alles te laten te tellen.
In Nederland heb je dan muntjes, maar die moet je van te voren kopen en je komt altijd of net tekort of je houdt er veel over. Zo'n kaart haal je, je drinkt wat je wilt, zit ie vol, loop je naar de kassa en heb je een nieuwe. En dan is het aan mij of ik slechts nog 1 of 10 drankjes drink. Ik betaal voor wat ik gebruik, dus dat is dan weer een voordeel ten opzichte van muntjes of bonnetjes.?
@ Stef
Op zo'n kaart kan je maximaal voor 50 euro drinken, zit ie vol, moet je hem afrekenen en krijg je een nieuwe. En ik ga er van uit, dat de leeftijdsgroep 18 tot en met 40, zeker wel minimaal 50 euro begroot voor een avondje stappen.
En over die drank prijzen, 3,50 voor een Bacotje, in NL betaal je in de hippe clubs al snel het dubbele, ken zelfs plekken waar je 8 euro neerlegt, waar je niet eens echte Bacardi krijgt, maar Havana.?
Dus dat betekent dat je 14 baco kan halen, als dat niet genoeg is voor een paar uurtjes en als je de helft weggeeft aan chickies, heb je er als nog 7 voor dat geld! Genoeg voor mij om lekker aangeschoten te raken. (En dronken rondlopen draagt niet echt bij, bij het scoren). En als het dan wel lukt, valt het de dag daarna altijd flink tegen.?