Poster: DJ_Mama
FF een paar vraagies....Wie is Neil of NielEnne wat is het Appelpop
Geen idee wie Neil of Niel is... zal wel een of andere zot zijn. Of zo'n imbiciel (ja, ik mag het zeggen :P)
over Appelpop
...1 dingetje...ik mis eigenlijk een apart gedeelte over muziek. Der is dan wel een apart deel om je bepaalde plaat te zoeken etc. Maar echte discussies over muziek mis ik. Bijvoorbeeld: de beste plaats van nu ofzo.... Dat lijkt me nou leuk om over te beginnen. Een top 5 van de dag is ook misschien leuk...(in poll-formaat)
...
Hi DJ_Mama,
Welkom @ DJ-Resource...
en wat betreft de quote, ik zou zeggen begin een topic in chattalk want dat is eigenlijk het algemene forum. En als we zien dat er genoeg animo is voor een apart forum dan zullen we deze zeker toevoegen
De sfeer hier is iig goed!
1 dingetje...ik mis eigenlijk een apart gedeelte over muziek. Der is dan wel een apart deel om je bepaalde plaat te zoeken etc. Maar echte discussies over muziek mis ik. Bijvoorbeeld: de beste plaats van nu ofzo.... Dat lijkt me nou leuk om over te beginnen. Een top 5 van de dag is ook misschien leuk...(in poll-formaat)
Poster: Nvie
Geen idee wie Neil of Niel is... zal wel een of andere zot zijn. Of zo'n imbiciel (ja, ik mag het zeggen :P)
over Appelpop
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.