Rodec MX34 8-Kanaals. Deze Rodec had ik nog liggen in mijn kast en staat hier ook maar te staan. Altijd afgedekt geweest wanneer niet gebruikt. Van de een op de andere dag werkt hij niet meer. Ik weet zelf niet wat er mis mee is.
What do you think about [TK] Rodec MX34 8 Kanaals. ( Broken ) ??
Vote :
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Ligt aan de kosten van het bedrijf. Aanzienlijk toch wel een pak hoger.. Stel dat het maar 50/100? kost om te laten maken, dan vraag ik toch wel wat meer als 100/150?. Deze mengpanelen gaan de deur uit voor 400?+/-
Ik heb de Rodec MX 34 net binnengedaan voor herstelling bij de officiele Rodec Firma. Ik weet niet of ze het kunnen maken, maar waarschijnlijk wel. Bent u ook geintereseert wanneer dit mengpaneel gemaakt is?
Ik heb vandaag telefoon gekregen van "rodec". En ze zeggen dat het probleem bij de transfo zit, en printplaat, deze kunnen ze helaas niet meer herstellen omdat ze geen reservestukken meer hebben van dit type.
OK we understand you don't like ads (so don't we) but, Please consider making this website possible by disabling your Ad Blocker. Or become a Gold Member, they don't see ads.
Create your FREE ACCOUNT now !
Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as: Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.
Create your account to get involved with the Community