ProDJuser CDJ-12 Flightcase (Dutch)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

Gupy    posted on 08-09-2005 11:27
Deze kist is bedoeld voor een Pioneer set van CDJ-1000 en een DJM-600

Ik heb deze gekocht om mijn Pioneer set een beetje in de watten te leggen. Ik gebruik de case voor thuis en af en toe eens voor een feest.

De Pioneers passen er goed in, ze sluiten goed aan. De buitenkant is netjes afgewerkt en alles past precies zoals het hoort.

De ruimte aan de achterzijde is meer dan voldoende om kabels en pluggen weg te werken. Ik heb boven op het deksel aan de achterzijde een patchpanel gemaakt van 1HE waar alle connectors in zitten. Dit ziet er niet alleen mooi uit, maar ook nog eens gemakkelijk met aanpluggen.

Enkele nadeeltjes: De DJM600 is te krap ingebouwd. Indien je deze geen koeling geeft wordt ie veel te warm.
Het deksel achterop was bij mij enigzins krom, wat ik een slechte afwerking vond.

Er goed op letten dat de schuimblokken in het deksel niet drukken op het jogwheel. Is dit wel, dan snij hier een gedeelte van af, anders kunnen ze beschadigen.

De wieltjes aan de zijkant zijn geen luxe, dit ding is bij mij inclusief apperatuur bijna 25 kilo.

Foto's en details van patchpanel en koeling DJM zijn op aanvraag beschikbaar.

What do you think about ProDJuser CDJ-12 Flightcase (Dutch) ??

Vote :   

djmamo    posted on 08-09-2005 11:31
hoi ik zou daar wel eens wat fotos van willen zien... verkoop je die of gewoon om te laten zien dat het zo kan?

www.moonentertainment.nl
Gupy    posted on 08-09-2005 12:17
Poster: djmamo
hoi ik zou daar wel eens wat fotos van willen zien... verkoop je die of gewoon om te laten zien dat het zo kan?

VerkopenConfused?? Nee, zo erg ben ik ook weer niet. hahaha

Ik zal ze gewoon even opzoeken en plaatsen in de Gallery...ik zal hier een melding maken als dat gebeurd is. (anders help je me maar herrinneren)
Nvie    posted on 08-09-2005 15:29
ProDJuser... echt zo sterk als een rots. Heb hier een slant staan, als ik wil kan ik hem gebruiken als 'trapje'
Gupy    posted on 09-09-2005 16:18

Deze had ik nog in mijn gallery staan...

De stukjes schuim die weggesneden zijn aan de zijkant, zijn natuurlijk ruim om wat "airflow" langs de ventilatiegaten van te krijgen.
De ventilator is gewoon 12 volt met adaptertje uit de hobbywinkel.
Aan de voorzijde van de case zijn netjes wat gaatjes geboord om de warme lucht af te voeren.

This is an old Topic

No new postings for 7.185 days.
 Post CommentThat would be 239.5 months
or a whopping 19.7 years
You might consider opening a new topic or reply anyway by pressing the green button...

157 Users online: 25 Guests (132 Unknown)
Pages generated today : 34.228
Most visitors online this month : 380
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.707.180