Poster: Saskia
Dat hebben al heel veel mensen gedaan..
Dat van geert wilders vind ik best interessant hoor
Poster: Yorick
Vanavond eerst draaien in citylife daarna door naar rotterdam om uit te gaan! wie gaan er nog meer uit in r;dam?
Poster: Snoey
Of de overheid over moet gaan op een zorgstelsel waarbij mensen met overgewicht meer ziekenkosten moeten betalen.
Poster: Tomazos
Auto is verkocht
Poster: Winston
Misschien mikken ze juist op ableton en traktor deejays. Wat voor set zal er staan of moet je met je eigen set komen als je hebt gewonnen?
Poster: Esmee
dat vind ik echt zoon onzin he
watnou als je zwaarbent door een ziekte? en wanneer is het nou overgewicht? een tijdje terug had ik nog ondergewicht volgens van die meet dingen bij de dokter, ik moest 0.2 gram aankomen, dan was ik goed. Echt waar slaat t op, ik zie er niet mager uit, eet genoeg(veel te veel eigenlijk, ja ook teveel gezonde dingen, ik eet ongeveer t dubbele van een sonja bakker dieet per dag...)
Er wordt altijd zoveel aandacht gegeven aan overgewicht... maar nooit aan ondergewicht, alleen extreme gevallen daarvan met een eetstoornis, maar meer niet.
Poster: DjVictorF
Ik ben ongeveer?net iets meer dan 1.75 en weeg ongeveer?58 kg. En dit is normaal had ik gehoord.
Poster: DjVictorF
Ik ben ongeveer?net iets meer dan 1.75 en weeg ongeveer?58 kg. En dit is normaal had ik gehoord.
Poster: kippebotje
Ik ben 1,70 ,19 jaar en weeg maar 52Kilo
Maar tog eet ik best veel.