De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) (39/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 28-05-2009 19:31
Hier is ie dan! Het 21e deel van de Late Leeuw al!
Nu heb ik eens de eer om een deel te openen... So here it is!

Dit is d? plek om off-topic te praten! Onzin is hier op de goede plek!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20

En nu deel 21!
Dit is de Late Leeuw's 21e verjaardag GEFELICITEERD!
Deel 21
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-05-2009 @ 19:33:09 (2%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) ??

Vote :   

Saskia    posted on 27-06-2009 13:59
succes!!
Roov    posted on 27-06-2009 15:10
Gister moesten V-Licious (VictorF van dit forum) en ik een feest draaien, politie kwam en ze wilde onze spullen (2x Pioneer CDJ-800 MKII + Reloop RMX 40-DSP + Pioneer EFX-500 + 2x DAP K115 en nog wat licht + rookmachine) innemen omdat het geluid na twaalfen nog te hard stond! Gelukkig is het niet gebeurd maar het was wel ff schrikken!
Snoey    posted on 27-06-2009 15:13
Poster: Saskia
Proficiat esmee!

Gister op een examenfeest gedraaid van 80 man ongeveer.. Ging erg lekker, er was ook een dj van de stoba (plaatselijke discotheek hier) en hij vroeg of ik op een zaterdag eens mee ging draaien Happy, laughing..

Zowiezo doen! Elk weekend mee gaan tot je klaar bent om zelf de hele avond te kunnen draaien. Dus veel platen opschrijven van andere dj's die goed aanslaan bij het publiek enz.
www.soundcloud.com/ten-hooven
Snoey    posted on 27-06-2009 15:15
Poster: Roov
Gister moesten V-Licious (VictorF van dit forum) en ik een feest draaien, politie kwam en ze wilde onze spullen (2x Pioneer CDJ-800 MKII + Reloop RMX 40-DSP + Pioneer EFX-500 + 2x DAP K115 en nog wat licht + rookmachine) innemen omdat het geluid na twaalfen nog te hard stond! Gelukkig is het niet gebeurd maar het was wel ff schrikken!

Ja dan sta je wel even te zweten! haha. Misschien voor de volgende aankoop een dB meter?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Roov    posted on 27-06-2009 15:19
Poster: Snoey

Ja dan sta je wel even te zweten! haha. Misschien voor de volgende aankoop een dB meter?

Ja of die gierige mensen van tegenwoordig moeten maar eens een keer geld apart houden voor een vergunning Winking my eye

Als mijn set wordt ingenomen ga ik echt aan de benen van de politie hangen totdat ze het teruggeven Winking my eye
Saskia    posted on 27-06-2009 15:34
Poster: Snoey

Zowiezo doen! Elk weekend mee gaan tot je klaar bent om zelf de hele avond te kunnen draaien. Dus veel platen opschrijven van andere dj's die goed aanslaan bij het publiek enz.

bedankt voor de tip Happy, laughing
ccc    posted on 27-06-2009 15:37

Haha wij hadden vorige week zaterdag ook een examenfeest. Muziek tot half 2 vol aan gehad.
Politie geweest, even gepraat, muziek zachter.
En 10 minuten later stond de muziek weer op volle sterkte hahaha.

Tot 3 uur is het nog doorgegaan.
Flexii    posted on 27-06-2009 15:55
Poster: ccc

Haha wij hadden vorige week zaterdag ook een examenfeest. Muziek tot half 2 vol aan gehad.
Politie geweest, even gepraat, muziek zachter.
En 10 minuten later stond de muziek weer op volle sterkte hahaha.

Tot 3 uur is het nog doorgegaan.

Precies en zo hoort dat ookCool, dat de buren zich maar 1 keer in het jaar eens aanpassen aan die mensen wat hun examen gehaald hebben. Ik moet vanavond ook examenfeest draaien en voordat de politie 2x geweest is zet ik de muziek echt niet zachter he, ze moeten je toch altijd 2 waarschuwingen geven.

Volgend weekend trouwens druk met examenfeesten, vrijdag, zaterdag en zondag draaienCool
Saskia    posted on 27-06-2009 16:01
Ik moet 6 juli op een dik examenfeest draaien van 200 man ofzo, komt nog een breakdance crew voor een optreden en grote bbq + pooltafel etc.? Draaien met nog 2 andere dj's redelijk bekend hier Happy, laughing wordt leukleukleuk Happy, laughing
Flexii    posted on 27-06-2009 16:27
Poster: Saskia
Ik moet 6 juli op een dik examenfeest draaien van 200 man ofzo, komt nog een breakdance crew voor een optreden en grote bbq + pooltafel etc.? Draaien met nog 2 andere dj's redelijk bekend hier Happy, laughing wordt leukleukleuk Happy, laughing

Veel plezier zou ik zeggenWinking my eye, vorig jaar hadden de jongens die voor mijn drive-in werken hun examenfeest dat was ook met 200+ man in een grote schuur, dat was echt stoer hieronder wat foto's:

Saskia    posted on 27-06-2009 16:29
Een vriend van me regelt pioneerset en licht en geluid
dus dat komt ook wel goed :D
Roov    posted on 27-06-2009 16:37
Klinkt misschien een beetje raar, maar is het niet een idee om een Michael Jackson Mashup-Contest te doen op dit forum? Happy, laughing
Gewoon puur voor de lol + tribute aan MJ, dus zonder prijzen?
User edit by Roov on 27-06-2009 @ 16:37:56 (51%)
Laidback    posted on 27-06-2009 16:38
ff iets heel anders.
de Track; Ferry Corsten - We Belong (Bingo Players RmX) ?is die al lang uit ?
zit een heerlijk deuntje in!!.. echt een knal track die nog veel op festivals te horen zal zijn gok ik zeau!
Flexii    posted on 27-06-2009 16:39
Klinkt misschien een beetje raar, maar is het niet een idee om een Michael Jackson Mashup-Contest te doen op dit forum? Happy, laughing
Gewoon puur voor de lol + tribute aan MJ, dus zonder prijzen?

Haha toevallig dat je ermee komt:P,, ik kwam vanmorgen op mn werk (Licht en geluid rental bedrijf), zegt mn baas, enne chris heb jij je michael jackson tribute mix al gemaakt.
Roov    posted on 27-06-2009 16:44
Poster: Flexii

Haha toevallig dat je ermee komt:P,, ik kwam vanmorgen op mn werk (Licht en geluid rental bedrijf), zegt mn baas, enne chris heb jij je michael jackson tribute mix al gemaakt.

Hehe, en ben je er al mee begonnen? Zou ik anders ff een topic openen, of is het toch niet zo'n heel goed idee? :P
Flexii    posted on 27-06-2009 16:53

Hehe, en ben je er al mee begonnen? Zou ik anders ff een topic openen, of is het toch niet zo'n heel goed idee? :P

Nee ben nog niet begonnen:P,, Gisterochtend school gehad gisteravond gewerkt van 18.30 tot 00.30 toen gaan slapen om vervolgens weer om 06.15 op te staan om weer te werken van 07.30 tot 13.00 en toen heb ik nog wat dance tunes tracks op cd gezet en uitgerust omdat ik vanavond weer moet draaien tot 3 a 4 uur, dus geen tijd haha
Mixt-Ape    posted on 27-06-2009 22:07
Lijkt me wel een leuk idee anders!
Stefjuuh    posted on 28-06-2009 11:21
Poster: Laidback
ff iets heel anders.

de Track; Ferry Corsten - We Belong (Bingo Players RmX) ?is die al lang uit ?

zit een heerlijk deuntje in!!.. echt een knal track die nog veel op festivals te horen zal zijn gok ik zeau!

Weet niet hoelang hij echt uit is, maar ik heb hem al een tijdje..
Roov    posted on 28-06-2009 12:09
@Stef, hoe was Artquake?
Stefjuuh    posted on 28-06-2009 12:15
Wel relaxed, alleen kan je met een beetje zon dus echt niet de VU's op een DJM-500 zien. Ook stond ongeveer iedereen bij nobody beats the drum en de mainstage, bleef echt veeeels te weinig publiek over, toen NBTD klaar was, werd t opeens druk, mja, toen was ik ook al klaar..
Esmee    posted on 28-06-2009 13:30
ow dat is dan wel jammer.
verder wel lekker gedraait?
niiicola    posted on 28-06-2009 17:08
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-06-2009 @ 17:09:15 (87%)
Flexii    posted on 28-06-2009 17:22
Poster: niiicola
http://www.youtube.com/watch?v=BfX-s4dcYBg&fmt=18
GEWELDIG TOCH:P

Haha dit is echt geweldig:P
Stefjuuh    posted on 28-06-2009 22:05
Poster: Esmee
ow dat is dan wel jammer.
verder wel lekker gedraait?

Draaien is altijd lekker!
yogum    posted on 28-06-2009 22:38
Poster: niiicola
http://www.youtube.com/watch?v=BfX-s4dcYBg&fmt=18
GEWELDIG TOCH:P

Ik kende 'm al, maar hij blijft erg vet! Maar eens op m'n hyves zetten Happy, laughing

201 Users online: 56 Guests (145 Unknown)
Pages generated today : 45.363
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.433.737