Poster: Saskia
Proficiat esmee!
Gister op een examenfeest gedraaid van 80 man ongeveer.. Ging erg lekker, er was ook een dj van de stoba (plaatselijke discotheek hier) en hij vroeg of ik op een zaterdag eens mee ging draaien..
Poster: Roov
Gister moesten V-Licious (VictorF van dit forum) en ik een feest draaien, politie kwam en ze wilde onze spullen (2x Pioneer CDJ-800 MKII + Reloop RMX 40-DSP + Pioneer EFX-500 + 2x DAP K115 en nog wat licht + rookmachine) innemen omdat het geluid na twaalfen nog te hard stond! Gelukkig is het niet gebeurd maar het was wel ff schrikken!
Poster: Snoey
Ja dan sta je wel even te zweten! haha. Misschien voor de volgende aankoop een dB meter?
Poster: Snoey
Zowiezo doen! Elk weekend mee gaan tot je klaar bent om zelf de hele avond te kunnen draaien. Dus veel platen opschrijven van andere dj's die goed aanslaan bij het publiek enz.
Gister moesten V-Licious (VictorF van dit forum) en ik een feest draaien, politie kwam en ze wilde onze spullen (2x Pioneer CDJ-800 MKII + Reloop RMX 40-DSP + Pioneer EFX-500 + 2x DAP K115 en nog wat licht + rookmachine) innemen omdat het geluid na twaalfen nog te hard stond! Gelukkig is het niet gebeurd maar het was wel ff schrikken!
Poster: ccc
Haha wij hadden vorige week zaterdag ook een examenfeest. Muziek tot half 2 vol aan gehad.
Politie geweest, even gepraat, muziek zachter.
En 10 minuten later stond de muziek weer op volle sterkte hahaha.
Tot 3 uur is het nog doorgegaan.
Poster: Saskia
Ik moet 6 juli op een dik examenfeest draaien van 200 man ofzo, komt nog een breakdance crew voor een optreden en grote bbq + pooltafel etc.? Draaien met nog 2 andere dj's redelijk bekend hierwordt leukleukleuk
Klinkt misschien een beetje raar, maar is het niet een idee om een Michael Jackson Mashup-Contest te doen op dit forum?
Gewoon puur voor de lol + tribute aan MJ, dus zonder prijzen?
Poster: Flexii
Haha toevallig dat je ermee komt:P,, ik kwam vanmorgen op mn werk (Licht en geluid rental bedrijf), zegt mn baas, enne chris heb jij je michael jackson tribute mix al gemaakt.
Hehe, en ben je er al mee begonnen? Zou ik anders ff een topic openen, of is het toch niet zo'n heel goed idee? :P
Poster: Laidback
ff iets heel anders.
de Track; Ferry Corsten - We Belong (Bingo Players RmX) ?is die al lang uit ?
zit een heerlijk deuntje in!!.. echt een knal track die nog veel op festivals te horen zal zijn gok ik zeau!
Poster: niiicola
http://www.youtube.com/watch?v=BfX-s4dcYBg&fmt=18
GEWELDIG TOCH:P
Poster: Esmee
ow dat is dan wel jammer.
verder wel lekker gedraait?
Poster: niiicola
http://www.youtube.com/watch?v=BfX-s4dcYBg&fmt=18
GEWELDIG TOCH:P