ik hoop dat het dat ook is
ik ga er zo heen
om kwart over 9ga ik van huis weg naar school, om half 10 verzamelen we daar, dan gaan we om 10 uur weg.
dan ben ik vrijdag middag weer terug
Poster: Basrose
waarom word ik elke keer gebeld door een incassoburo die iemand anders moet hebbenheeft iemand met schulden mijn nummer door gegeven ofzo?? :P
Poster: ccc
Maar hoe kan dat dan dat ze vragen naar Sander terwijl hij Guy heet?
Poster: tom-j
haha:P
kan ook dat de vorige eigenaar van jou tel. nummer schulden had en dat dat bureau zijn nieuwe nummer niet heeft?? gebeurt wel vaker! een vriend van mij wordt ook de hele tijd gebeld door mensen die hij niet kent en die vragen naar ene Sander (hij heet zelf Guy).
Poster: Basrose
ik heb me telefoonnummer al bijna 7 jaar ongeveer... lijkt me sterk dat? het zo ver terug gaat... ik weet wel dat diegene die ze moeten hebben uit enkhuizen komt... dus misschien voelen een aantal mensen op het forum zich aangesproken.. ik weer er zoizo 2 die er vandaan komen :P
Poster: donkey
Ik ben in slaap gevallen toen ik? sterretjes liet tatto?eren op mijn gezicht.
De tatto?erder kon zich niet meer inhouden en maakte en 56 van
Poster: wannes951
haha, die is zo dom eh, ma waarom wilt die dieje kerel nu aanklage?
ze wou da toch zelf?
Poster: donkey
volges het verhaal omdat ze schrik krege toen haar ouders het zagen..
dieje vader kwam thuis van een cafebezoek en het resltaat viel tege, da is dan dikke pech eh, zij had toch ingestemd?
en dieje wilt dan nog betalen eh, da is het rare :s
Poster: Stefjuuh
Iets in mij gelooft dit niet!XD
Poster: cross-over
Vanmorgen in de krant:
Het gratis downloaden van films, computerspelletjes en muziek die auteursrechtelijk beschermd zijn moet strafbaar worden. Dat blijkt uit de initiatiefnota auteursrecht van een kamercommissie die vandaag gepresenteerd wordt.
Weer een nieuwe manier om dit als wet in dit land er door te krijgen
edit: effe gezocht, dit is van toepassing als de (muziek)industrie hun producten anders gaat aanbieden (lees betere beveiliging - licenties). Dus dat kan nog wel effe duren.......
Poster: Bart_
Hmm, moet normaal nu voor elektriciteit en labo leren, maar geef er geen ene z*k om
achja, nog even doorbijten en dan 2 maanden vacance