Poster: Bartjens
Zo, net terug van BLM9. Toolroom avond met o.a. Mark Knight, Bart B More en Lucien Foort. Wat een avond zeg, er waren tijdens de set van Mark zo'n 25 personen aanwezig binnen. Niet te geloven, zo'n wereld ster en zoo weinig mensen.Kwam door de feestjes in Vroeger en BloomingDale, veel bekende namen, en dan is voor het grootste gedeelte van de mensen de keuze snel gemaakt.....Na Mark kwam Bart B More als afsluiter, het laatste uur hebben wij met z'n 5en een prive optreden van hem gehad. Was zoo uber vet!! Soort huiskamer concertHij draaide weer super, zelfs voor 5 man?
Poster: Bouncy
ok, i.v.m m'n klaplong mag ik dus 8 weken niet draaien
Poster: matezo
ik snap niet hoe dat kan hoor ? bij ons zitten fuiven met dj die amper kan beatmatchen al stampvol . ik had gerust 50 euro willen geven om met vijf bart b more te horen, ookal dat er andere fuiven waren deze artiesten zijn toch ook legendes?
Poster: Bouncy
ok, i.v.m m'n klaplong mag ik dus 8 weken niet draaien
Poster: Dj_Fantasy
Ja hoor, patrick is weeral iets vanplan...Hoewel ik die djm zo op de rond niet echt vertrouwhttp://www.youtube.com/watch?v=nXhA_YG9HZA
Poster: Snoey
Eindelijk een pc dj programma met digitale cd hoesjes. Mijn grootste kritiekpunt was altijd dat je door de pc mappen en zelfde iconen, je het overzicht verloor over je verzameling. En ik wou de hoesjes die in me cdmap zitten digitaal in het programma hebben, zodat ik heel snel me nummers kan vinden.
Zo, net terug van BLM9. Toolroom avond met o.a. Mark Knight, Bart B More en Lucien Foort. Wat een avond zeg, er waren tijdens de set van Mark zo'n 25 personen aanwezig binnen. Niet te geloven, zo'n wereld ster en zoo weinig mensen.?Kwam door de feestjes in Vroeger en BloomingDale, veel bekende namen, en dan is voor het grootste gedeelte van de mensen de keuze snel gemaakt.....Na Mark kwam Bart B More als afsluiter, het laatste uur hebben wij met z'n 5en een prive optreden van hem gehad. Was zoo uber vet!! Soort huiskamer concertHij draaide weer super, zelfs voor 5 man???