De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) (2/41)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  LOCKED 

niiicola    posted on 28-05-2009 19:31
Hier is ie dan! Het 21e deel van de Late Leeuw al!
Nu heb ik eens de eer om een deel te openen... So here it is!

Dit is d? plek om off-topic te praten! Onzin is hier op de goede plek!

Maar er zijn toch wel wat regels:
Dubbelpostings zijn NIET toegestaan.
Geen illigale downloadlinks plaatsen.
Niet linken naar webshops.

Heb je eens?een week (of meer) niks te doen... lees dan alle delen nog eens door!
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 1?
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 2
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 3
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 4
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 5
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 6
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 7
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 8
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 9
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 10
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 11
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 12
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 13
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 14
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 15
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 16
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 17
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 18
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 19
Bullet ArrowLate Leeuw Chat deel 20

En nu deel 21!
Dit is de Late Leeuw's 21e verjaardag GEFELICITEERD!
Deel 21
Gewoon.
User edit by niiicola on 28-05-2009 @ 19:33:09 (2%)

What do you think about De Late Leeuw Chat Corner (Deel 21) ??

Vote :   

the-melody    posted on 28-05-2009 20:26
Of je steekt gewoon je leopard cd in, en herinstalleert leopard. En dan kun je gelijk alles verwijderen en herconfigureren.
Flexii    posted on 28-05-2009 20:35
haha gaat echt snel met die late leeuw zeg:P, niet normaal meer
tom-j    posted on 28-05-2009 20:50
Poster: Estacy
teruggaan, gebeurt wel vaker, waarschijnlijk hebben jullie een mac met een productie foutje gekregen, die per ongelijk naar jullie is verstuurd, in plaats van naar de reparatie

dan maak je volgens mij als Apple zijnde toch een denkfout als je nieuwe Macs en Macs die gerepareerd moeten worden op een en dezelfde afdeling hebt!
ThijsG    posted on 28-05-2009 21:15
hij werd ook niet opgestuurd maar komt uit de winkel dus lijkt me vrij onlogish....
Estacy    posted on 28-05-2009 21:23
Poster: ThijsG
hij werd ook niet opgestuurd maar komt uit de winkel dus lijkt me vrij onlogish....

hebben jullie geen show model gekocht? was de doos in goede staat? soms gebeurt het dat een kapot produkt wordt afgezet bij de fabriek, en per ongelijk wordt ingeladen alsof het een nieuw produkt is.
'George Clinton meeting Kraftwerk in an elevator'
ThijsG    posted on 28-05-2009 21:25
Ik heb geen idee. Maar ik hoor het nog wel van de Apple store die hadden geen zin om ons even een nieuwe te geven maar gaan het eventjes alemaal nacheckenWinking my eye
Convert    posted on 28-05-2009 22:03
Poster: DjVictorF
Wie weet er nog een leuk onderwerp voor een engels presentatie van 2 minuten? Het moet een onderwerp zijn wat entertaining is (zoals die engels?mannetje het zegt).?Het mag niet gaan over Hobby's..

Ik heb net vorige week 1 gehouden van 10minuten met kameraad van mij ging over English Pubs and Beer! Cool(oei wat mis ik nu toch die emoticon met een bier glas) Happy, laughing
Saskia    posted on 28-05-2009 22:24
Haha dat hebben een paar jongens uit mijn klas ook gedaan Winking my eye.
Snoey    posted on 28-05-2009 22:31
Hoe moet die docent nou aantonen wat jou hobby's zijn?
www.soundcloud.com/ten-hooven
Tekhead    posted on 28-05-2009 23:30
Ik heb geen idee. Maar ik hoor het nog wel van de Apple store die hadden geen zin om ons even een nieuwe te geven maar gaan het eventjes alemaal nacheckenWinking my eye
 Dat wordt niet meer gedaan, komt vooral door het nieuwe administratief systeem dat overal wordt toegepast met alles wat audio of multimedia is, tis belachelijk maar het is zo, had vorige week bij phone house een nieuwe Nokia voor mijn vrouw gekocht, en na betaling en installeren van simkaart, viel hij al uit, alvorens ik de winkel verlaten had, en ik kreeg ook geen andere, gsm werd naar hersteller gestuurd, om door je dak te gaan!?
Floated on the waves of Fantasy, see my dream come true
Tekhead    posted on 28-05-2009 23:32
Poster: Convert

Ik heb net vorige week 1 gehouden van 10minuten met kameraad van mij ging over English Pubs and Beer! Cool(oei wat mis ik nu toch die emoticon met een bier glas) Happy, laughing

ka, ik mij voorstellen, Engelse pub's: vroeg sluiten, engels bier, juist gelijk Hollands bier : niet te zuipen !!Cool?gezegd in 10 seconden, over & out
User edit by Tekhead on 28-05-2009 @ 23:33:15 (12%)
ccc    posted on 28-05-2009 23:34
Hoe voel je je nu nadat je deel 21 heb gestart?
Tekhead    posted on 28-05-2009 23:38
Poster: ccc
Hoe voel je je nu nadat je deel 21 heb gestart?

Wie ?
@ carlosa: geraak je weeral niet van de site hier ?Cool
carlosa    posted on 28-05-2009 23:40
Poster: Tekhead
Wie ?
@ carlosa: geraak je weeral niet van de site hier ?Cool

jawel...ben kapot en ga vandaag vroeg pitten....het is wat je vroeg noemt eigenlijk maar goed...
Tekhead    posted on 28-05-2009 23:43
zeg ik ook altijd, maar kijk tis weeral bijna middernacht ! ga wel nog eerst m'n j-ke oproken
Snoey    posted on 28-05-2009 23:47
Doe mij ook maar een j, morgen ochtend theorie examen en ken die tentamens op me cdrom al uit me hoofd. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet genoeg is.
Tekhead    posted on 28-05-2009 23:51
rustig blijven en goed nadenken alvorens je antwoordt, dan komt het wel goed !
Sas, ik ga eens vroeg slapen nu, middernacht, slaapwel dj's
User edit by Tekhead on 29-05-2009 @ 00:00:17 (86%)
carlosa    posted on 28-05-2009 23:59
Poster: Tekhead
zeg ik ook altijd, maar kijk tis weeral bijna middernacht ! ga wel nog eerst m'n j-ke oproken

hahahah...dan val je lekker in slaap, dat is zeker...
Tekhead    posted on 29-05-2009 00:01
carlosa, GA SLAPEN LOL
carlosa    posted on 29-05-2009 00:01
Poster: Snoey
Doe mij ook maar een j, morgen ochtend theorie examen en ken die tentamens op me cdrom al uit me hoofd. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet genoeg is.

het is een appeltje eitje..je kon ook zo een test van 10 vragen doen op internet..of waren het 5 vragen...nou goed..die vragen kreeg ik allemaal...dus als je dat 30 x oefent ofzo dan heb je er iiig tien zeker goed...
Snoey    posted on 29-05-2009 00:02

Als jij niet tevreden bent met je product, dan moet je toch binnen 7 dagen je geld terug kunnen krijgen??
Snoey    posted on 29-05-2009 00:13
Poster: carlosa
het is een appeltje eitje..je kon ook zo een test van 10 vragen doen op internet..of waren het 5 vragen...nou goed..die vragen kreeg ik allemaal...dus als je dat 30 x oefent ofzo dan heb je er iiig tien zeker goed...

Gevaarherkenning en inzicht zijn goed te doen. Maar bij het onderdeel regelgeving is voor mij het zwaktepunt denk ik. Want ik denk niet dat zo'n cdrom alle vragen voorbij laat komen, je hebt van die vragen hoeveel meter je van een zebrapad mag parkeren, of hoe lang een kind moet zijn voordat hij zonder kinderzitje in de auto mag zitten. Of zo eentje in de catogorie hoe je de laatste auto van een militaire colonne herkend. Die voorrangs vragen begrijp ik goed, maar ik denk dat het tijdens het echte examen een paar flink instinkers erbij zitten die je niet getraind hebt.

Ik heb in iedergeval het vroege examen genomen, zodat als ik zak ik mezelf gelijk op de reservelijst kan gooien.
carlosa    posted on 29-05-2009 00:17
Poster: carlosa

Gevaarherkenning en inzicht zijn goed te doen. Maar bij het onderdeel regelgeving is voor mij het zwaktepunt denk ik. Want ik denk niet dat zo'n cdrom alle vragen voorbij laat komen, je hebt van die vragen hoeveel meter je van een zebrapad mag parkeren, of hoe lang een kind moet zijn voordat hij zonder kinderzitje in de auto mag zitten. Of zo eentje in de catogorie hoe je de laatste auto van een militaire colonne herkend. Die voorrangs vragen begrijp ik goed, maar ik denk dat het tijdens het echte examen een paar flink instinkers erbij zitten die je niet getraind hebt.

Ik heb in iedergeval het vroege examen genomen, zodat als ik zak ik mezelf gelijk op de reservelijst kan gooien.

nou ik kan je misschien wel een paar tips geven...je krijgt vaak een vraag over een tram..en daar rijd jij dan naast...en dan is de vraag of je de tram rechts of links moet inhalen...ook over die stickers op middelen die rijden kunnen beinvloeden...ik zou toch goed kijken naar randzaken van rijden...want als je hierdoor je examen niet haalt voel je je wel lullig..

Snoey    posted on 29-05-2009 00:29
Ik weet dat trams altijd voorang hebben wanneer ze een bocht willen maken, tenzij de tram te maken heeft met haaien tanden of een stopbord. Een tram mag je rechts inhalen, tenzij er mensen in en uit stappen. Van die stickers weet ik niks, weet alleen dat een arts in sommige gevallen alternatieve medicijnen kan voorschrijven als je medicijnen voorgeschreven krijgt die het rijden beinvloeden.?
carlosa    posted on 29-05-2009 00:41
Ik weet dat trams altijd voorang hebben wanneer ze een bocht willen maken, tenzij de tram te maken heeft met haaien tanden of een stopbord. Een tram mag je rechts inhalen, tenzij er mensen in en uit stappen. Van die stickers weet ik niks, weet alleen dat een arts in sommige gevallen alternatieve medicijnen kan voorschrijven als je medicijnen voorgeschreven krijgt die het rijden beinvloeden.?

nou die vraag met oranje en gele sticker krijg je zo en zo...die heeft iedereen gekregen die ik ken...

240 Users online: 9 Guests (231 Unknown)
Pages generated today : 43.565
Most visitors online this month : 361
Lifetime Pageviews since 2003 : 238.431.939