Poster: Estacy
teruggaan, gebeurt wel vaker, waarschijnlijk hebben jullie een mac met een productie foutje gekregen, die per ongelijk naar jullie is verstuurd, in plaats van naar de reparatie
Poster: ThijsG
hij werd ook niet opgestuurd maar komt uit de winkel dus lijkt me vrij onlogish....
Poster: DjVictorF
Wie weet er nog een leuk onderwerp voor een engels presentatie van 2 minuten? Het moet een onderwerp zijn wat entertaining is (zoals die engels?mannetje het zegt).?Het mag niet gaan over Hobby's..
Poster: ThijsGDat wordt niet meer gedaan, komt vooral door het nieuwe administratief systeem dat overal wordt toegepast met alles wat audio of multimedia is, tis belachelijk maar het is zo, had vorige week bij phone house een nieuwe Nokia voor mijn vrouw gekocht, en na betaling en installeren van simkaart, viel hij al uit, alvorens ik de winkel verlaten had, en ik kreeg ook geen andere, gsm werd naar hersteller gestuurd, om door je dak te gaan!?
Ik heb geen idee. Maar ik hoor het nog wel van de Apple store die hadden geen zin om ons even een nieuwe te geven maar gaan het eventjes alemaal nachecken
Poster: Convert
Ik heb net vorige week 1 gehouden van 10minuten met kameraad van mij ging over English Pubs and Beer!(oei wat mis ik nu toch die emoticon met een bier glas)
Poster: ccc
Hoe voel je je nu nadat je deel 21 heb gestart?
Poster: Tekhead
Wie ?@ carlosa: geraak je weeral niet van de site hier ?
Poster: Tekhead
zeg ik ook altijd, maar kijk tis weeral bijna middernacht ! ga wel nog eerst m'n j-ke oproken
Poster: Snoey
Doe mij ook maar een j, morgen ochtend theorie examen en ken die tentamens op me cdrom al uit me hoofd. Maar ik heb zo'n vaag vermoeden dat dat niet genoeg is.
Poster: ThijsG
hij werd ook niet opgestuurd maar komt uit de winkel dus lijkt me vrij onlogish....
Poster: carlosa
het is een appeltje eitje..je kon ook zo een test van 10 vragen doen op internet..of waren het 5 vragen...nou goed..die vragen kreeg ik allemaal...dus als je dat 30 x oefent ofzo dan heb je er iiig tien zeker goed...
Poster: SnoeyPoster: carlosa
het is een appeltje eitje..je kon ook zo een test van 10 vragen doen op internet..of waren het 5 vragen...nou goed..die vragen kreeg ik allemaal...dus als je dat 30 x oefent ofzo dan heb je er iiig tien zeker goed...
Gevaarherkenning en inzicht zijn goed te doen. Maar bij het onderdeel regelgeving is voor mij het zwaktepunt denk ik. Want ik denk niet dat zo'n cdrom alle vragen voorbij laat komen, je hebt van die vragen hoeveel meter je van een zebrapad mag parkeren, of hoe lang een kind moet zijn voordat hij zonder kinderzitje in de auto mag zitten. Of zo eentje in de catogorie hoe je de laatste auto van een militaire colonne herkend. Die voorrangs vragen begrijp ik goed, maar ik denk dat het tijdens het echte examen een paar flink instinkers erbij zitten die je niet getraind hebt.
Ik heb in iedergeval het vroege examen genomen, zodat als ik zak ik mezelf gelijk op de reservelijst kan gooien.nou ik kan je misschien wel een paar tips geven...je krijgt vaak een vraag over een tram..en daar rijd jij dan naast...en dan is de vraag of je de tram rechts of links moet inhalen...ook over die stickers op middelen die rijden kunnen beinvloeden...ik zou toch goed kijken naar randzaken van rijden...want als je hierdoor je examen niet haalt voel je je wel lullig..
Poster: Snoey
Ik weet dat trams altijd voorang hebben wanneer ze een bocht willen maken, tenzij de tram te maken heeft met haaien tanden of een stopbord. Een tram mag je rechts inhalen, tenzij er mensen in en uit stappen. Van die stickers weet ik niks, weet alleen dat een arts in sommige gevallen alternatieve medicijnen kan voorschrijven als je medicijnen voorgeschreven krijgt die het rijden beinvloeden.?