Poster: Winston
Vandaag heb ik een website ontdekt. Als je met je mouse pointer beweegt laat je een sterretjes spoor achter die dan weer verdwijnen. Vond ik leuk.
wouw:P nu lijk je op mn zusje... sry (A) maar die vind dat ook helemaal geweldig :P
Vanmorgen op weg naar het werk keek een meisje me aan alsof ze me leuk vindt. En dat vindt ik weer leuk.
Vandaag uit eten geweest, heel lekker en service met een smile.
Op de terugweg naar een onbekend meisje gewuifd, en die wuift vriendelijk terug.
Later een mixje luisteren van Sasha waarschijnlijk, zal ook wel leuk zijn.
klinkt goed
mijn dagindeling, waarschijnlijk heel saai maarja :P
1e uur eco, even met mn leraar geregeld dat ik maandag en disndag allebij de 1e uren neit hoef te komen (vanaf volgende week woensdag ben ik vrij dus heb niet meer zoveel te doen) ik sta een 9.8 voor eco dus ik hoef niet meer te komen :P
2e uur frans, ik heb t weer overleefd :D
3e en 4e tussenuur, wat daarin uitgevreten is hoeft neit iedereen hier te weten:P ik kwam iig t...
....5e uur met hele grote pupillen t lokaal in, plofte op mn stoel en heb iets van een kwartier voor me uit zitten stare, leraar vroeg of t wel goed met me ging, ik zei ja en alles was oke:P
vervolgens aan die leraar gevraagd of ik volgende week dinsdag weg mag blijven, zegt ie jah is goed Esm?e geniet maar lekker van je vakantie.
6e uur, sk, even lekker die leraar zwart zitten maken. Eikel. Hij wil niets aan mn toets veranderen, heeft ie in zijn berekening 47.5 + 3 = 48.5
wat dus 50.5 punten moet zijn.
Dus ik ga wel even morgen langs mn afdelingsleider.
7e uur uitgemaakt voor ordiaire trut door mn wiskunde lerares... ook leuk :P ik zei toen, t is wel mevrouw ordinaire trut voor jou... waardoor ik nu dr uit ben gestuurd waardoor ik als t goed is geschorst wordt volgende week? wanneer ik vrij ben

(meer dan 4x eruit gestuurd in 1 maand = schorsing)
thuis een smsje van apple ontvangen dat mn ipod gemaakt wordt.
en uhhm pfff heel elvensverhaal
nja volgende week dinsdag spijbel ik mn 2e uur frans en derest van de dag neem ik vrij

1e uur hoef ik neit heen 3e en 4e niet
5e nu ook niet meer en 6e en 7e ben ik naar de tandarts :D
nou net thuis heletijd frans zitten leren...
een ligstoel op t dakterras gezet + mn speakers een langere draad gegeven waardoor ik ze buiten kon zetten, hier scheen trouwens de zon de hele dag, t schijnt alleen tot half 7 geregend te hebben maar toen lag ik te pitten in mn bed

net even lekker turkse pizza gegeten en naar piano les geweest en nu is mn dag wel voorbij