Poster: ccc
Ja uit nieuwsgierigheid.
Is dit binnen of buiten?
Ik had begrepen dat het in een park zou zijn, maar als ik op youtube filmpjes bekijk zie ik alleen donkere ruimtes binnen?? Dus hoe zit dat?
Poster: timmy90
in de lagere school en middelbare school wel enkele keren mijn ballen laten meter om
te zien of ze goed groeien (routine controle) Bij de jongens natuurlijk..
Buma/Stemra keert minder auteursrecht uit na beursverliezen
De auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra zal over 2008 ruim tien procent van de ge?nde rechten inhouden om beleggingsverliezen te compenseren. De beleggingen bezorgden de organisatie vorig jaar een verlies van 14 miljoen euro. Buma/StemraIn de tijd die verloopt tussen het innen van de rechten en het uitbetalen daarvan, belegt de Buma/Stemra het geld zodat de exploitatiekosten met de beleggingswinst betaald kunnen worden. Door het slechte beursklimaat van vorig jaar verloor de instantie echter 14 miljoen euro op zijn beleggingen. Omdat de reserves niet toereikend waren om het verlies te compenseren en de exploitatiekosten van 12 miljoen euro te betalen, zal de Buma/Stemra over het afgelopen jaar 10,4 procent aan kosten inhouden op de in totaal 140 miljoen euro aan ge?nde rechten. In 2007 was dit nog 1,2 procent. Volgens directeur Cees Vervoord is een inhouding van tien procent 'op de grens van het toelaatbare', zo meldt Het Financieele Dagblad. Hij verwacht overigens voor de komende jaren weer betere resultaten en de rechten zullen dan ook nog steeds belegd worden. Wel wordt het percentage dat in aandelen wordt gestoken, teruggebracht van 30 naar 20 procent.? |
Poster: ccc
Buma/Stemra zijn kl**tzakken.
Poster: Snoey
Dude! wtf, dat heb ik gelukkig nooit hoeven mee maken :P Ik zou aangifte doen als ik jou was. Ik weigerde zelfs in mijn onderbroek te staan voor de schoolarts op de basisschool.
Ik roep al maaden dat als er geen tegen organisatie opgericht word, zij vrij spel hebben te kunnen doen en laten wat ze willen. Gelukkig zijn er in andere landen sinds het piratbay gezijk wel mensen die de handen in een hebben geslagen om dit aan te vechten.
Poster: justjustin
2000 nieuwe samples!!! klaar voor heel wat uurtjes studio tijd!!!
Poster:?ccc
Je kunt er ook niks tegen doen. Totaal machteloos ben je.
Poster: BouncyHoe kom je daarbij? organiseer een staking! (word lastig, maar als je het voor elkaar krijgt...)
Poster: BartjensPoster: BouncyHoe kom je daarbij? organiseer een staking! (word lastig, maar als je het voor elkaar krijgt...)Dat zou mooi zijn ja, een staking vanuit DJR, is mooie reclame hoor!!Er zijn genoeg leden denk ik zo, als die allemaal wat mensen meenemen + landelijke bekendheid door de media, zou best een succes kunnen zijn?Ik heb er al wel eens over nagedacht..
Poster: Bouncy
Hoe kom je daar aan dan? :P
Ik roep al maaden dat als er geen tegen organisatie opgericht word, zij vrij spel hebben te kunnen doen en laten wat ze willen. Gelukkig zijn er in andere landen sinds het piratbay gezijk wel mensen die de handen in een hebben geslagen om dit aan te vechten.