Poster: Bouncy
whahaha, lol...Nee... nog nooit meegemaakt (ben net 17... =__=" )
Poster: Crazy
Niet meegemaakt, ben pas 15, maar wil voor de zekerheid binnenkort toch wel een testje laten doen.
Nee heb geen pijntjes ofzo. Maar voor de zekerheid.
Heb wel verhalen gehoord over een wattenstaafje hier en daar.. Dus ik hou m'n hart vast..
Poster: carlosa
wattenstaafje heb ik niet gehad...ze zei doe je boxer omlaag deed handschoentjes aan en begon aan me penis en ballen te zitten...ong 1 minuut...maar ik zou je zo en zo laten testen als je sex hebt of gewoon last...
wattenstaafje heb ik niet gehad...ze zei doe je boxer omlaag deed handschoentjes aan en begon aan me penis en ballen te zitten...ong 1 minuut...maar ik zou je zo en zo laten testen als je sex hebt of gewoon last...
Poster: timmy90
in de lagere school en middelbare school wel enkele keren mijn ballen laten meter om
te zien of ze goed groeien (routine controle) Bij de jongens natuurlijk..
Poster: timmy90Poster: carlosa
voor sommige tests voor soa's worden er met een wattenstaafje in je urineleider een staaltje gepakt!klopt....ze zei ook dat misschien ook moet maar mijn urine was schoon en ze stuurde het door naar lab...
Poster: timmy90Poster: carlosa
voor sommige tests voor soa's worden er met een wattenstaafje in je urineleider een staaltje gepakt!
Juist ja, dat bedoel ik, lijkt me nogal euhh.. pijnlijk?
pff jaa...maarja als het moet...dan bijt je je er wel doorheen...wij mensen zijn sterken dan we denken...maar ik zou het niet willen meemaken iig...
Poster: Snoey
Dan moet je je vraag anders formuleren
.oh en dit is geen geintje maar echt....
Poster: BartjensPoster: carlosa
.oh en dit is geen geintje maar echt....Vanmiddag op Veronica ook weer zo'n mop:Een man komt bij de dokter met een ogenschijnlijk normale klacht. Als hij zijn urine loost heeft hij een prikkelend, tintelend gevoel in zijn klavots. De dokter denkt aan een ontsteking. Hij wil zijn urine laten testen en laat de man in een potje plassen. Als hij van achter het scherm tevoorschijn komt en het potje aan de dokter geeft zegt die: ''Vreemd. Het lijkt wel te bruisen. Ik zal het in het lab laten onderzoeken.'' De uitslag is verassend. ''Meneer, ik kan er niks anders van maken. U plast champagne.'' De man gaat snel naar huis en roept uitgelaten: ''Schat! Pak gauw een glas. Ik schijn Champagne te piesen.!'' ''??n glas? en ik dan?''. ''Drink jij maar uit de fles''.Kan ik wel om lachen?
Ghehe, ja die kon ik al, staat in ??n van de rooie oortjes uitgave.
Hij blijft goed:P