Poster: Saskia
haha ik zat er nog tussen :P
Poster: FlexiiPoster: ScottB
Heb ik nu ook wel een beetje. Ik was de "Pepp" inderdaad vergeten te vermelden. Maar die bestaat toch ook al erg lang? Blijkbaar is het toch heel moeilijk om hier in de buurt iets van een discotheek te starten.
Peppermill bestaat inderdaad al een jaar of 26, het enige nadeel daar vind ik dat er voornamelijk mensen van 16 zijn, en heel veel duitsers ook van die leeftijd
Ik was er zaterdag en er waren alles behalve 16 jarigen!
Kan ook wel aan het feit liggen dat pinkpop dit weekend plaatsvond en ik kom sowieso niet uit de buurt (Overijssel) dus ik weet niet hoe het er normaal gesproken is.
Poster: JollyJunkie
Weet iemand hoe je nog op Beatsource moet komen, ze verwijzen je naar Beatport maar daar kan ik niks van Hiphop vinden...
Poster: Flexii
Peppermill bestaat inderdaad al een jaar of 26, het enige nadeel daar vind ik dat er voornamelijk mensen van 16 zijn, en heel veel duitsers ook van die leeftijd
Poster: ccc
Ik denk dat ik 5 juli ga. Als ik wat mensen mee krijg heet dat.
Weet iemand trouwens of het feest omheind is met hekken?
Poster: ThijsG
waarom wil je dat weten?:p
Poster: BoydGrift
Japie, tijd niet gezien zeg!
Welcome Back!
Poster: ccc
De leeftijd in de peppermill is niet zo'n probleem.? De combinatie van leeftijd en publiek. Ik ben niet bang aangelegd, maar ik voel mij niet veilig als ik er ben. En dat is best jammer, omdat het toch best een leuke tent is. Ben er in totaal 8x geweest.
Poster: Flexii
Hoezo voel je jen iet veilig dan? Gevochten wordt overal waar gezopen wordt he, kan nu niet zeggen dat ik me in de peppermill meer bedreigd voel ofzo.
Poster: Yorick
wat is dat? Beatsource?
Poster: Saskia
Ik ben wel te vinden op Freefunk denk ik ja