Hulp/tips voor filmpje(pip) DJ/midi filmpje
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

MoXeGy    posted on 27-05-2009 18:24
Ik heb de opdracht gekregen om een filmpje van?Max 5minuten?te maken. het moet iets zijn wat? met je beroep hobby te maken heeft.
Het is de bedoeling dat je een net filmpje maakt kwa techniek, waar over het gaat en hoe maakt dus niet zoveel uit.
Nu is het gemakkelijk om thuis een filmpje op te nemen waar ik 2 nummers draai via tijdcode?en wat midi controllers programeer voor wat effecten. zo wil ik laten zien hoe tijdcode werkt en hoe ik mijn effecten bestuur.

Nu ik toch bezig ben met filmen vroeg ik me af of jullie nog wat willen zien?(bijv: Hoe map ik in?ableton?)

Of mischien hebben jullie nog tips?(voor de mensen die vaak met het av/video gedeelte werken)(beeld bewerking, bepaalde hoeken enz.

Mijn eerste vraag is: hoe kan ik ik een voledige film in film zetten, ik heb in movie maker(via een xml) bestand wel een pip, maar het?filmpje1 wat links onder in het filmpje2 zit is maar een kwart van het totale beeld(er is dus wat hoogte en breedte weggehaald)

De volgende gear heb ik ter beschikking:
Apparatuur lijst:
? Pioneer CDJ-800MK2
? KRK ROKIT RP 6
? Citronic PD-45 MK2 ULTIMA
? Behringer VMX300
? Technics RP-DH1200
? M-Audio TRIGGER FINGER
? M-Audio AXIOM 49
? Behringer BCR2000
? Esi U46DJ
? Redsound MICRO SYNC
? Behringer bcr 3000
- Webcam(voor 2e beeld in beeld, deze staat gericht op me handen)
- Fotocamera met goede film optie( deze staat op een statief)

User edit by MoXeGy on 27-05-2009 @ 19:24:15 (23%)

What do you think about Hulp/tips voor filmpje(pip) DJ/midi filmpje ??

Vote :   

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

418 Users online: 301 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 55.030
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.748.421