Hoe zie jij eruit tijdens het draaien (4/4)
  Dutch Topics, DO NOT reply in other languages than Dutch !  

carlosa    posted on 26-05-2009 22:18
De titel zegt het al...Wat trek je aan en wat niet? Vind je het belangrijk om er goed uit te zien achter je booth..en pas je je aan bij de stijl van de plek en het type avond...
Ik zelf wil er altijd goed uitzien, maar vind het bovenal belangrijk dat ik kleding aan heb waarin ik me lekker kan bewegen en lekker voel...

What do you think about Hoe zie jij eruit tijdens het draaien ??

Vote :   

carlosa    posted on 28-05-2009 23:27
nou je bent wel populair saskia...ik denk dat je binnenkort een fanclub kan beginnen:P
Saskia    posted on 29-05-2009 08:42
hahahaha Cool
ik zal wel even een topic aanmakenHappy, laughing
Stagiar    posted on 29-05-2009 14:30
Meestal gewoon casual in combinatie met een funshirt oid. Heb een shirt met de tekst:?
" Deepak ik wel als ze Satish?
?? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ? ?-joran "?
Deed het altijd wel goed toen de hype nog groot was, shirtje met de opdruk van KOMO vuilniszak enzo.?
Heb daarnaast wel eens op gala's gestaan (over 2 weken alweer trouwens) dan ga ik natuurlijk gewoon in smoking. Ik heb sinds kort een backdrop van een maffia achtig figuur, deze wil ik ooit gaan gebruiken als ik livesets ga doen, dan natuurlijk zelf ook in smoking met hoed. Maar dat is allemaal voor later Happy, laughing
User edit by Stagiar on 29-05-2009 @ 14:30:42 (1%)
main    posted on 29-05-2009 15:13
dun t-shirt of overhemd?met een spijkerbroek.

Create your FREE ACCOUNT now !

Some parts of this website require you to login. Using an account on DJResource has a lot of advantages such as:
Adding Content, getting Notifications, Like content, Downloading and Uploading Images and much more.

Sign Up

Create your account to get involved with the Community

416 Users online: 299 Guests (117 Unknown)
Pages generated today : 55.027
Most visitors online this month : 699
Lifetime Pageviews since 2003 : 243.748.418